FANDOM

Poprzedni odcinek
Ostateczna bitwa: część 2
Położenie odcinka Następny odcinek
Duplikaty
Sława
Angielski: Fame
Sława
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 1
Sezon 1 Ogólny odcinek 99
Premiera Twórcy
Polska 12 marca 2011 Scenariusz Dwayne McDuffie
USA 23 kwietnia 2010 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Sława to pierwszy odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 12 marca 2011 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Telewizja pokazuje clipy z kosmitami Bena. Wideo ujawnia, kto kryje się za tymi twarzami - Ben Tennyson. Kevin mówi, że on i tak nie będzie mieć fanów.

Przez to, że sekretna tożsamość Bena została objawiona, chłopak nie mógł wydostać się z domu przez paparazzi. Próbuje ich wystraszyć jako Gigantozaur. Podczas rozmowy z Julią w DX Mark 10, spotykają jadących Gwen i Kevina, który mówi chłopakowi, że wie, kto zrobił takie zamieszanie - to 10 letni chłopak o imieniu Jimmy Jones. Decydują się pojechać do niego.

Kevin wścieka się na Jimmym za zrujnowanie życia Bena, szarpiąc go, ale Ben i Gwen wybaczają mu. Chłopak mówi Benowi, że patrzy na zdjęcia kosmitów, a większość z nich pochodzi z Bellwood i nosi symbol Omnitrixa. Jones był wstanie poskładać wszystko do kupy poprzez symbol Omnitrixa, znajdując Tennysona. Jimmy chciał tylko, aby ludzie dowiedzieli się jaki Ben jest fajny, i aby dostał sławę i pieniądze. Gwen widzi obraz czerwonego stwora atakującego dwóch strażników. Chłopak mówi drużynie, że miało to miejsce na Florydzie.

Kevin pokazuje Benowi i Gwen Gruchota III, odrzutowca hydraulików, trochę przerobionego. Po incydencie latania Kevina, Ben jako Jetray trafia do więzienia. Zostaje wypuszczony, gdy Gwen i Kevin pokazuję rządowi swoje odznaki. Pułkownik Rozum prosi o pomoc trio. Mówi, że dziwna istota kradnie części z najpotężniejszego okrętu rakietowego NASA. Gdy ona się pojawia, okazuje się, że jest za silna, a do tego Ultimatrix nie chce działać.

Ben w końcu po skanowaniu stwora zmienia się w Chromatona. Chłopak dziwi się, że ma go jeszcze po jego śmierci ("Zemsta Vilgaxa: część 2"). Okazuje się, że nawet on nie może pokonać potwora. Zostaje porażony prądem. Gdy Tennyson się budzi, Gwen mówi mu, że potwór uciekł z bombą jądrową. Gwen spuszcza ich do wody, gdzie odnajdują jaskinie, w której potwór imieniem Bivalvan buduje statek, aby móc wrócić do domu. Odmawia pomocy i rzuca w nich żywym kablem. Gwen ratuje ich, a Ben zmienia się w Pajęczarza, lecz ciężko mu walczyć. Podejmuje drastyczne środki, przekształca się w Ostatecznego Pajęczarza. Następnie łatwo go pokonuje. Bivalvan został zawieszony na wstędze Pajęczarza. Potwór mówi, że wraz z czterema innymi kosmitami zostali porwani przez Aggregora, lecz udało im się uciec. Teraz on ich szuka. Ben, aby mu pomóc wzywa hydraulików, którzy mają odstawić go do domu.

Następnego dnia Ben boi się wejść do szkoły, ponieważ myśli, że koledzy będą go nienawidzić. Decyduje się tam wejść po pocałowaniu w policzek Julii, dla zachęty. Kiedy wchodzi, wszyscy biją mu brawa, nawet jego starzy wrogowie, Cash i J.T..

Później Bivalvan, spodziewając się hydraulików, zauważa, że przyszedł Aggregor, który zabiera kosmitę i torturuje go.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici z Ultimatrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Neutralni Edytuj

Kosmici Edytuj

Skanowani Edytuj

W TV Edytuj

Błędy Edytuj

  • W scenie, kiedy Ben miał iść do szkoły, jego plecak był brązowy. W następnej scenie jest jasnoniebieski.
  • Pod koniec transformacji w Ostatecznego Pajęczarza, mięśnie po prawej stronie jego ciała znikają na chwilę.
  • Kiedy Ben jako Ostateczny Pajęczarz wiąże Bivalvana, jedna z jego części ciała zostaje ominięta, ale później zostaje pokazany cały owinięty pajęczyną.
  • Kiedy Ben wychodzi z wody, jego but jest innego koloru.

Ciekawostki Edytuj

Pink eyes

Oznaka ludzkiej postaci ostatecznej Bena

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki