FANDOM

Rootersi to tajny odłam hydraulików z Nicości.

Cele Edytuj

Rootersi są specjalną tajną jednostką hydraulików z Nicości, mającą bardzo wysoką pozycję wśród służb kosmicznych. Wykonują tylko rozkazy wydawane przez Servantis'a. Sześć lat temu, gdy Kevin złapał jednego z Wulpimancerów i wziął go do swojego legowiska, zauważył tajemniczą postać, która mu się przyglądała. Był to Proctor, który zabrał chłopaka do swojej bazy i wykorzystał jego absorpcyjne uprawnienia do stworzenia armii hybryd, na wypadek wojny. Moc dziecka połączyła DNA Cerebroskorupiaka z DNA Proctora, a także DNA Argita z DNA Pierce'a. Ofiarami mutacji zostali też inne dzieci m.in. Alan Albright, Helen Wheels i Manny Armstrong. Tak powstała grupa zwana dziećmi Amalgamentu, której głównym celem było zlikwidowanie największego zagrożenia - nosiciela Omnitrixa. Gdy ich misja skończyła się ucieczką młodego Tennysona, Proctor wymazał z ich pamięci wszelkie wspomnienia. Wmówił Kevinowi, że pochodzi z planety Osmos V, a jego ojciec był hydraulikiem z gatunku Osmozjańskiego.

Po sześciu latach Rootersi powracają, lecz tym razem do drużyny dołączył Iskra, Phil i Leander. Proctor przywraca Kevinowi wspomnienia, lecz ten ucieka z Benem i Zed. Po dłuższym czasie Rootersi łapią Levina i tłumaczą mu historię o gatunku Osmozjańskim. Informują go, że zamierzają wykorzystać jego niezwykłe DNA do stworzenia armii, w celu wygrania wojny. Złoczyńcy zostają pokonani, lecz Proctor obiecuje wielki powrót. W umyśle hydraulików, nie odnajduje informacji gdzie uciekł przedstawiciel podgatunku człowieka.

W odcinku "Broń XI: część 1", Rootersi stają twarzą w twarz z nieświadomymi niczego dziećmi Amalgamtu. Servantis używa swoich zdolności i przywraca wspomnienie Manny'emu, Helen i Alana, po czym przeciąga ich na swoją stronę. Pomimo wielu prób bohaterów, Kevin także dołącza do Rootersów, ponownie aktywując ugrupowanie dzieci Amalgamtu.

W odcinku "Broń XI: część 2", Rootersi próbują znaleźć bohaterów, którzy uciekli w głąb Niebytu. Po długim czasie poszukiwań, hydraulicy pojawiają się w bazie wroga. Dzieci Amalgamtu próbują nie dopuścić do tego, aby Servaints'owi stała się jakakolwiek krzywda. Levin podczas walki z Tennysonem, pochłania energię z Omnitrixa i mutuje po raz piąty. Następnie zanosi go do przywódcy, który zamierza zlikwidować nosiciela kosmicznego zegarka. W ostatniej chwili, Kevin wypuszcza przyjaciela i niszczy klejnot na głowie Proctora, przywracając dzieciom Amalgamtu wszystkie wspomnienia i uwalniając ich z pod kontroli wroga. Siedemnastolatek wraca do swojej pierwotnej formy i tłumaczy, że nie zniszczyłby człowieka, który pokazał mu właściwą drogę. Po dłuższej chwili pojawia się Max i specjalista Patelliday wraz z Nadszefową, która zwalnia wszystkich Rootersów ze służby za oszukanie jej i wybranie celu bez jej zgody, zabiera ich bazę i pozostawia w Nicości.

Członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki