FANDOM

Rochatynik to kosmita z gatunku Insektoid pojawiający się w "Ben 10: Omniverse".

Wygląd Edytuj

Rochatynik jest małym żukiem. Jego skóra ma kolor żółty z czarnymi oczami o zielonych źrenicach. Ma cztery nogi i dwa rogi na głowie. Rochatynik posiada mały i ostry dziób. Nosi symbol Omnitrixa na klatce piersiowej, na zielono-białej obroży.

Umiejętności Edytuj

Rochatynik może pluć okrągłymi, zielonymi, lepkimi kulami, które pochłaniają materię, zmieniając ją w plazmę i eksplodują przy uderzeniu, chociaż ujawniono, że dziesięcioletnie dziecko może spaść na taką kulę, a ona nie wybuchnie. Rozmiar tych kulek zależy od ilości materii pochłoniętej przed zderzeniem.

Dzięki swojej wielkości, Rochatynik może zmieścić się w małych pomieszczeniach. Ma również zwiększoną zwinność i potrafi wspinać się po ścianach.

Rochatynik może pluć też kulami, w kształcie lin, które są tak mocne, że mogą przytrzymać Tetramanda.

Okazuje się, że Rochatynik, wbrew swojemu małemu wzrostowi może zatrzymać ogromną kulę, która toczy się z ogromną predkością, co oznacza, że jest potężny.

Słabości Edytuj

Ze względu na swój rozmiar, Rochatynik nie nadaje się do bezpośrednich walk. Jak widać w odcinku "Drapieżniki i ofiary: część 1", trudno jest mu zachować równowagę na kuli, która również może go zranić.

Jego kula może zostać zneutralizowana przez pajęczynę energetyczną Terroranchuli.

Jak pokazano w odcinku "Powrót narzeczonej", Rochatynik może utknąć we własnej kuli.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ball Weevil ball

Rochatynik wykorzystuje swoje moce

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Derrick potwierdził, że Rochatynik był inspirowany na Pokémonach.[1]
  • Derrick Wyatt zaprojektował Rochatynika jeszcze przed serią "Omniverse", ale Matt Wayne nazwał go.[2]
  • Według Rooka, Rochatynik zwija materie w kule plazmy, aż zrobi się duża, a potem kula wybucha.
  • Jego polska nazwa została ukazana w grze "Kolekcja Omniverse" na oficjalnej stronie Cartoon Network .
  • Jego oryginalna nazwa – Ball Weevil została zaczerpnięta od chrząszcza kwieciaka bawełnianego – Boll Weevil.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki