FANDOM

Rex Salazar to młody E.V.O. (człowiek zarażony aktywnymi nanitami) z możliwością leczenia innych EVO, w tym ze zdolnością do kontrolowania swoich nanitów przy użyciu Nanitu Omega. Może tworzyć maszyny z ciała i komunikować się z technologią, maszynami, a także z innymi nanitami.

Wygląd Edytuj

Rex pochodzi z Hiszpanii, jest pół Argentyńczykiem i pół Meksykaninem. Ma lekko kolczaste, zaczesane od tyłu ciemne włosy. On jest również wyższy niż większość ludzi w jego wieku. Ma na sobie czerwono-pomarańczową kurtkę, koszulę, dżinsy i niebieskie buty. Rex również nosi parę pomarańczowych gogli na głowie. Jego T-shirt jest w kolorze niebieskim w górnej połowie i biały na dole i ma dwa pomarańczowe prostokąty na prawej piersi. On także nosi niebieskie rękawiczki z pomarańczowymi mankietami i niebiesko-czarne buty.

Osobowość Edytuj

Rex jest zbyt pewny siebie, impulsywny i zbuntowany. On jest też bardzo uparty. Stale robi dowcipy i żarty. Jednak, gdy Rex musi się bronić, staje się agresywniejszy i lekkomyślny. Rex woli zniszczyć wszystko, co stanie mu na drodze, niż przestrzegać prawa. Pomimo tego, Rex wykazał również bezinteresowną stronę jego osobowości, bo leczy E.V.O. nawet na własne ryzyko.

Rex ma także sprzeczne uczucia na temat jego pozycji w Providence. Jest lojalny wobec organizacji. Rex wykazał również być sprytnym. Pochodzi z rodziny naukowców, jest też bardzo inteligentny.

Rex czasami wykorzystuje sarkastyczne dowcipy, by manipulować swoimi wrogami.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak wszystkie istoty na Ziemi, Rex ma nanity związane z nim na poziomie molekularnym. Po aktywacji nanitów, Rex jest jednym z niewielu, którzy mogą kontrolować swoje nanity.

Maszyny Edytuj

Rex może kształtować swoje nanity do różnych maszyn. On używa ich do obrony, walki i transportu. Broń może być zniszczona, ale Rex może ją odbudować. Ponadto, jeśli Rex jest zmęczony, to ma większy nacisk na zachowanie swojej broni. On może tworzyć nowe bronie, choć zajmuje mu to trochę czasu. Poniżej przedstawione są maszyny, które Rex wygenerował w odcinku specjalnym.

Obraz Nazwa Opis
WMOHU
W.M.O Jest to duży ostry miecz, który Rex może zbudować z ręki. Jest bardzo trwały.
Coming Soon Trailers Pictures and News11
Łupniołapy Są to dwie gigantyczne rękawice, które Rex buduje z obu rąk.

Występują też oddzielnie.

SlamcannonHU
Grzmotodziało Jest to duże działo, które Rex tworzy z jednej ręki. Łapie amunicję z ziemi i wystrzeliwuje ją.
Puck buster GRB10HU
Odlotobuty Odlotobuty to super buty, które Rex buduje ze stóp. Potrafi skakać w nich bardzo wysoko. Może nawet używać ich, by kopać przeciwników.
BoogiepackHU
Plecolot Plecolot to jetpack z parą dużych skrzydeł turbinowych.
RexrideHU
Rexotocykl Jest to motocykl, który nie jeździ, lecz lewituje. Rex może jeździć na nim bardzo szybko.
Blast Caster
Cyfrowy bat Jest to mechaniczny bat o dużej długości, który może być użyty do porażenia prądem przeciwników.
FunchucksHU
Rexołapy Rexołapy to gigantyczne nunchucki, które powstają z obu rąk Rexa.
BadaxesHU
Topory bojowe Topory bojowe to para dużych niebieskich siekier, które mogą przeciąć niemal wszystko. Ostre krawędzie świecą na niebiesko.
Rex Blockparty
Block Party Są to dwie tarcze powstające z obu rąk Rexa. Są one wykonane z super-naładowanych atomów, które mogą blokować prawie wszystko.
Upgrade Rex
Strój Upgrade'a Strój Upgrade'a to forma, którą przyjmuje Rex poprzez połączenie się z Benem w postaci Upgrade'a. Jest zasilany przez obcą technologię. Zapewnia bardzo zaawansowaną broń, która zwiększa szybkość lotu, prędkość i wytrzymałość -wszystko z pomocą Bena Tennysona.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Rex był chory, nieuleczalnie, gdy leczenie nie dawało już żadnych efektów jego rodzice zadecydowali, by wpuścić mu Nanity i go uleczyć, zrobili to. Rex został uleczony. Zyskał też możliwości technopatii i co jakiś czas niechcący tworzył maszyny, co badali naukowcy. Przez co miał wizje i bał się badań. Potem nastąpił wybuch. Cały świat pokrył się nanitami, które weszły do każdej żywej istoty na świecie. Nanity czasem same się aktywowały przez co ludzie i zwierzęta sami zmieniali się w EVO. Po jakimś czasie Rex dołączył do organizacji zajmującej się badaniami nad EVO i ich leczeniem.

Przymierze bohaterów Edytuj

Rex pojawił się w specjalnym odcinku, kiedy Ben Tennyson przybył przez portal do jego świata. Salazar wziął go za niebezpiecznego EVO, a po walce współpracowali, by pokonać Alfę, który miał zdolność do zasysania nanitów EVO, by móc przetrwać, zamieniając stworzenia w pył.

Duo ostatecznie walczyło z Alfą. W czasie bitwy, Alfa absorbował nanit Omega Rexa, starając się stworzyć ciało dla siebie. Ben był w końcu w stanie wykorzystać Upgrade'a, aby zwiększyć siłę Rexa i razem byli w stanie zrobić tyle szkód Alfie, że Rex był w stanie uwięzić go w super-skoncentrowanej kuli, a Ben zostawił go w Nicości w drodze powrotnej do jego wszechświata.

Bohaterów dwóch Edytuj

Rex przybył do wszechświata Bena z Bobo, polując na Sforę i chcąc zdobyć prometium. Spotkał się z Benem i zespołem. Toczył rywalizację z Kevinem, ale później udało się wspólnie pokonać Sforę i wrócili do swojego świata z pomocą portalu stworzonego przez Gwen.

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

Zobacz także Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rex Salazar

  • Moce Rexa

    11 wiadomości
    • Luki12024 napisał(a):Poprawki co do tego posta *zyskał *Van Kleissa *tego Odpowiedź na ten post Tak, też tak sądzę W każdym ra...
    • tO phophraaf tylcKo pamienthaj nie rup błenduf ;D

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki