FANDOM

Reinrassic III (znany też jako Reiny) to siódmy syn Szlachetnego Nadplemiennego Domu Diraga, bezpośredni spadkobierca Czystej Krwi wysokiego zakonu Rarsakt. Jest to kosmita wyleczony przez Bena Tennysona.

Historia Edytuj

Ben został uwięziony z Reinrassicem w Turrawuste w odcinku "Razem, ale osobno". Żeby przetrwać, potrzebowali niemal ciągle swojej pomocy. Zmuszał on chłopaka do chodzenia 10 kroków za nim, co pokazuje jego nienawiść do innych ras. W końcu jeden mały drapieżnik odgryzł mu rękę, a Ben jako Szlamfajer przyczepił ją ponownie. Gdy teleport został naprawiony, Reiny nie chciał wracać, gdyż wiedział, że jest nieczysty.

W odcinku "Wojna światów: część 2", po tym jak Ben uzdrowił całą rasę Atasian poprzez połączenie ich z innymi DNA, Reiny powrócił i przekonał wszystkich, że jego poglądy o rasach były błędne, i że połączenie jego DNA z innym kosmitą nie było przekleństwem, tylko uzdrowieniem. To przekonało radę Nadplemienia na wybranie go na nowego przywódcę. Na koniec uścisnął rekę Bena na znak szacunku.

W "Gdy wszystko inne zawiedzie", Reiny pomagał Benowi zatrzymać ostateczną broń Nadplemienia. Później Ben zaproponował mu powrót do domu.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Reiny to pierwszy zmutowany Atasian.
  • Reinrassig to niemiecki przymiotnik oznaczający czysta krew.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki