FANDOM

Raff to dowódca Incursian i prawa ręka imperatora Milleousa.

Wygląd Edytuj

Raff jest kosmitą z częściowo metalicznym ciałem. Nosi on czarny płaszcz. z fioletowym pasem. Jego usta i zarysy oczu są siwe. Ma widoczny mózg chroniony przez cienką powłokę, a nim koło. W "Ben 10: Omniverse", Raff wygląda tak samo jak w "Ben 10: Obca Potęga".

Umiejętności Edytuj

Raf potrafi teleportować się w każde miejsce. Wydaje się, że pełni on bardzo ważną rolę w Imperium Incursianów. Wydarzenia z odcinków "Obcy X" i "Niestrawność" pokazują, że jest on zastraszany, aby wykonać niektóre rozkazy.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Raff debiutuje w odcinku "Obcy X", gdzie dostał nakaz od Mileousa, by odzyskał jego córkę, Atteę.

Ben 10: Omniverse Edytuj

  • Raff pojawia się ponownie w odcinku "Przesyłka specjalna", gdzie widać go na licytacji u Psyphona.
  • W odcinku "Niestrawność", Raff nadaje wojsku rozkazy zniszczenie Peptosa XI.
  • W odcinku "Kacz", Raff miał przeszukać statek Kacza, przez co na ich statku znalazł się Gwarkogłaz, który został zabrany przez ekipę, po prośbie Incursian. Zrobili to pod obietnicą dostania silników i puszczenia ich wolno.
  • W odcinku "Mój ci on", Raff próbował doradzić Attei kogo ma poślubić, lecz księżniczka nie dała dojść mu do słowa, tak samo jak majorowi Skrzekowi.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

AF Raff

Raff w AF

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Okazuje się, że Raff jest bliskim przyjacielem Kevina.

Zobacz też Edytuj