FANDOM

Pułkownik Rozum to postać pojawiająca się w "Ben 10: Ultimate Alien".

Wygląd Edytuj

Jest on wysokim dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma on czarne włosy i wąsy. Pułkownik nosi zielony wojskowy mundur i czapkę. Na koszuli ma odznaki.

Historia Edytuj

Pułkownik Rozum to oficer Stanów Zjednoczonych i sił powietrznych. Jest on osobiście znany hydraulikom i Maxowi. On stacjonował na Florydzie, badając silniki rakietowe ukradzione przez Bivalvana. Po jego wspólnej pracy z Benem, Rozum stał się pułkownikiem do rzeczy obcych i dziwnych.

Kiedy alarm bezpieczeństwa zostaje włączony w Los Soledas, Rozum przejmuje sprawę i jest świadomy tego, co rząd uważa za nieudany eksperyment, Projekt Paradox. On okazuje frustracje, gdy zespół Bena mówi, że wie o tym, co się tu stało. On werbuje ich w celu zatrzymania Aggregora. Paradox odnosił się do niego w tym czasie major, rangę niżej.

Pojawił się też w odcinku "Zaginięcie więźnia numer 775", gdy Obszar 51 został zaatakowany. Gdy zespół Bena przyjechał na miejsce razem z Maxem, byli źli, że kosmici złapani przez wojsko są więzieni w małych celach. Jeden uciekł i próbował zemścić się na Rozumie i jego rodzinie za pozbawienie wolności przez lata, które kosztowały go życie jego rodziny. Więzień 775 został schwytany przez hydraulików. Pułkownik nie wykazał skruchy, ponieważ kosmita ten odsiadywał swój wyrok.

Pojawił się też w odcinku "Wir śmieci", gdy poprosił gang o znalezienie siostry na Pacyfiku w wielkim wysypisku śmieci.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Pułkownik Rozum ponownie pojawia się w odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51", gdzie są ukazana jego początki pracy z Maxem Tennysonem, a także pierwsza wspólna walka z kosmitą. W teraźniejszości, Rozum przyczynił się do aresztowania Benevelona - wroga z przeszłości, po czym obwiniał hydraulika za zniszczenie czterdziestu samolotów odrzutowych.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki