FANDOM

Przeginka to kosmita z próbki DNA Merlinisapiensa z nieznanej planety.

Wygląd Edytuj

Przeginka ma smukłe ciało. Przypomina dużego fioletowego kameleona z ciemniejszymi purpurowymi plamkami na całym ciele i z krótkim ogonem. Ma trzy trójkątne oczy: po lewej stronie jest niebieskie, po prawej stronie jest czerwone, a po środku jest zielone, ale czerwone i niebieskie oczy są jedynymi, które migają, zielony trójkąt się nie rusza. Wierzch głowy jest czarny, a kolec w kształcie płetwy wystaje z tyłu głowy. Ma cztery kończyny i trzy palce u jednej nogi. Ma również szerokie usta z ostrymi zębami. Nosi symbol Ultimatrixa na piersi. Wygląd w "Omniverse" jest nieznany.

Umiejętności Edytuj

Przeginka może zmienić zabarwienie skóry na obojętnie jaki kolor. Ponadto, jest również bardzo zwinny, szybki, elastyczny i śliski, co czyni go bardzo trudnym do uchwycenia. Przeginka może z łatwością chodzić po ścianach i sufitach. Ma on też długi, czarny, chowany kolec, który może wychodzić z czubka ogona.

Wady Edytuj

Gdy zmienia kolor, nie staje się niewidzialny (nie niematerialny), a więc widać jego cień. Można go wykryć przez manę.

Historia Edytuj

Występy Edytuj

2011-10-09 1304

Ukryta Przeginka

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa kosmity wzięła się od tego, co powiedziała Benowi Gwen na początku odcinka "Zaginięcie więźnia numer 775", kiedy ten zmienił się w Szlamfajera, by rozpalić ognisko.
  • Przeginka wygląda jak więzień 775, ale z symbolem Ultimatrixa na klatce piersiowej.
  • Wygląd Przeginki jest podobny do Randalla Boggsa z "Potwory i spółka" i "Uniwersytet potworny".
  • Ben zeskanował DNA Przeginki od więźnia 775.
  • Przeginka jest jednym z kosmitów Bena, których nie ma w składzie cudzoziemców w czołówce "Ultimate Alien".
  • Według Derricka, Przeginka nie miał pojawić się w pierwszych 2 sezonach w "Omniverse".
  • Ben jako Przeginka ma trójkolorowe oczy, a Albedo ma oczy tylko w czerwonym kolorze.
  • Przeginka ma wiele wspólnego z Komodo:
    • Obydwoje potrafią stać się niewidzialni.
    • Obydwoje są jaszczurkami.
    • Mają podobne proporcje ciała.
  • Przeginka jest najrzadziej używanym przez Bena nieostatecznym kosmitą (3 razy)

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Przeginka