FANDOM

Proto-Zbroja jest technologiczną zbroją stworzoną przez Galwan.

Wygląd Edytuj

Proto-Zbroja jest czarną zbroją z niebieskimi nakładkami. W pasie, na rękach i nogach ma jasno niebieskie części, w których pochowana jest technologia hydraulików.

Istnieje też czarno-siwa wersja, która została przerobiona, aby wytrzymać ekstremalne warunki panujące w Nicości.

Opis Edytuj

Rook powiedział, że zbroja jest bardzo wytrzymała. Może przetrwać uderzenia i wybuchy bez żadnej rysy. Poza tym zbroja oferuje większą elastyczność, a także pozwala na kontrolowanie Proto-Sprzętu, nie dotykając go, gdy użytkownik ma go na ramieniu. W jasnoniebieskich kieszeniach jest schowany sprzęt na każdą okazję.

Zbroja może dostosować się do rozmiaru użytkownika, jak pokazano w odcinku "Promień zdziecinnienia", a także w odcinku "Pertraktacje". Dzięki swojej wytrzymałości, a także zastosowaniu, jest pożądana przez wielu wrogów m.in. Psyphona.

Ciekawostki Edytuj

  • Proto-Zbroja została stworzona przez Galwanów.
  • Rook to jedyny znany nosiciel oryginalnej Proto-Zbroi. Przerobioną wersję noszę Rootersi.
  • Proto-Zbroja jest połączeniem do Proto-Sprzętu - razem działają niezawodnie.
  • Według Servantis'a, Proto-Zbroja należąca do Rootersów została przerobiona, aby wytrzymać ekstremalne warunki panujące w Nicości.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki