FANDOM

Proto-Statek jest przyczepą dołączoną do Proto-Ciężarówki. Została stworzona przez Galwan.

Wygląd Edytuj

Forma przyczepy Edytuj

BTN2352A.png

Forma przyczepy

Proto-Statek w formie przyczepy przypomina zwykłą ziemską przyczepę dostawczą. Składa się z zielonego i białego koloru. Na samej górze pojazdu widnieje symbol międzygalaktycznego pokoju. Znak ten można także zauważyć na kołach.

Forma szybowca Edytuj

Proto-Statek w formie szybowca znaczenie zmienia swój kształt. Jego oś jest zielona, z dłuższym tyłem. Na przedzie znajduje się kabina, w której można sterować pojazdem. Po jej bokach znajdują się dwie wyrzutnie, a także dwa olbrzymie, białe skrzydła. Z przodu można zobaczyć symbol międzygalaktycznego pokoju.

Opis Edytuj

Proto-Statek może przybrać formę szybowca, lub zwykłej ziemskiej przyczepy. Druga funkcja funkcjonuje razem z Proto-Ciężarówką. Natomiast forma szybowca pozwala użytkownikowi latać. Posiada też nieznane wyrzutnie.

Dotychczas Proto-Statek nie pojawił się w kreskówce.

Ciekawostki Edytuj

  • BTN2347A.png

    Proto-Statek z Proto-Ciężarówką

    Derrick potwierdził, że Proto-Statek pojawi się w "Ben 10: Omniverse", lecz co narazie występuje tylko jako zabawka.
  • Odziwo użytkownikiem statku jest 11-letni Ben Tennyson, a nie 16-letni.
  • Rook Blonko to jedyny znany właściciel Proto-Statku, lecz jego użytkownikiem jest Ben.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki