FANDOM

Proto-Ciężarówka zwana też Proto-Lotem jest statkiem kosmicznym stworzonym przez Galwan i należącym do Rooka.

Wygląd Edytuj

Forma ciężarówki Edytuj

7.este es mi vehiculo.png

Forma ciężarówki

Proto-Ciężarówka w formie pojazdu przypomina zwykły, ziemski samochód dostawczy. Kabina ma pomarańczowy kolor, duże, błękitne szyby, a na górze znajdują się trzy lampy. Część ładunkowa samochodu jest biała, a po bokach widnieje logo hydraulika Maxa.

Forma statku kosmicznego Edytuj

Proto-Ciężarówka w formie kosmicznego statku znacznie zmienia swój kształt. Szyby w kabinie są teraz większe. Po bokach znajdują się duże, pomarańczowo-czarno-białe skrzydła z symbolem międzygalaktycznego pokoju. Kawałek dalej są mniejsze skrzydła stojące pionowo. Do nich doczepione są mniejsze silniki napędowe.

Opis Edytuj

Proto-Ciężarówka jest dogodną, szybką, a zarazem bezpieczną formą transportu. Pojazd w dowolnej chwili może zmienić się w statek kosmiczny. W odcinku "Cześć i dzięki za koktajle", Rook pokazał, że ciężarówka może strzelać wiązkami lasera. Kilka epizodów później, Blonko wyjawił, że w komputerach Proto-Ciężarówki znajduje się skopiowana baza danych hydraulików, a także kody bezpieczeństwa do Galwana Prime, którą ukradł Malware. Natomiast w odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1", okazało się, że pojazd ma wbudowaną wyrzutnie rakiet, a także głośniki. Oprócz tego pojazd posiada autopilota, system nawigacyjny, napęd świetlny itd.

Proto-Ciężarówka była niszczona wiele razy ("Żaby wojny: część 1", "Powrót narzeczonej", "Otto", "Za potęgę mózgu", "Za jeszcze większą potęgę"). W odcinku "Powrót narzeczonej", Fistina ratując Rooka zniszczyła jego pojazd. Z pozostałych części Fachura zbudował Ben-Wiatra.

Ciekawostki Edytuj

  • Proto-Ciężarówka została stworzona przez Galwanów.
  • Kevin, widząc wnętrze Proto-Ciężarówki, był zachwycony z niestandardowych aktualizacji, jakie dokonał Rook.
  • W odcinku "Powrót narzeczonej", po zniszczeniu Proto-Ciężarówki przez Fistinę, Fachura zrobił Ben-Wiatra z pozostałych części.
  • Rook to jedyny znany właściciel Proto-Ciężarówki.
  • Od odcinka "Otto", Rook nazywa Proto-Ciężarówkę, Proto-Lotem.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki