FANDOM

Profesor Blarney T. Duchsztapler jest wrogiem pojawiającym się w serii "Ben 10: Omniverse".

Wygląd Edytuj

Profesor Duchsztapler ma cztery ręce. Nosi czerwony mundur z złotymi elementami i cylinder z goglami, który ukrywa jego czółki na głowie. Posiada pomarańczowe włosy i wąsy, które przykrywają usta.  Ma zieloną skórę i jest trochę wyższy niż Ben.

Osobowość Edytuj

On jest bardzo rozmowny i bardzo chce, żeby ludzie kupowali jego produkty. Nie ma złych intencji, tylko troszczy się o pieniądze, prezentując się jako porządny biznesmen.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Profesor Duchsztapler debiutuje w odcinku "Uwolnić Skrzegita", gdzie próbował sprzedać swój eliksir, który jest wykonany z mleka wytwarzanego przez Skrzegita Benowi. Niestety kosmita Pax zmobilizował Bena do uwolnienia Skrzegita. Ostatecznie wybuchła walka między Benem, Paxem i Duchsztaplerem. Ben wyprowadził Skrzegita do Bellwood, gdzie kosmita nieźle urósł. Duchsztapler pomógł Benowi przywrócić mu normalny rozmiar. Ben poinformował profesora, że jeśli jeszcze kiedyś podejdzie do Skrzegita, zostanie aresztowany.

W odcinku "Bar 23", Duchsztapler prowadził Mr. Smoothy w innym wymiarze. Kiedy Ben, Blukic i Driba próbowali znaleźć bar z koktajlami numer 23, byli zaskoczeni, gdy zobaczyli go jako kierownika.

W odcinku "Otto", Duchsztapler produkował i sprzedawał koktajle na planecie Khoros.

W odcinku "Kolekcja", profesor był twórcą, reżyserem i kamerzystą międzygalaktycznego show o "Benie 10", w którym Tennysona grał Defis Vivlepister. Simian będący współtwórcą serii, oszukał Duchsztaplera i sprzedał Ziemię Collectimusowi. Prawdziwemu Benowi udało się odzyskać planetę, a sam profesor ponownie uchronił się od kłopotów.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 2", profesor wraz z Rookiem poszukują we wielu znanych wymiarach Bena i Bena 23. Po długim czasie odnajdują bohaterów i zabierają ich do swoich wszechświatów.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki