FANDOM

Poprzedni odcinek
Przesyłka specjalna
Położenie odcinka Następny odcinek
Ostateczna rozgrywka: część 1
Powrót narzeczonej
Angielski: Rules Of Engagement
Rules of Engagement
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 212818
Sezon 332 Ogólny odcinek 171
Premiera Twórcy
Polska 25 września 2013 Scenariusz Len Uhley
USA 23 marca 2013 Reżyseria Chris Berkeley
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Powrót narzeczonej to dwudziesty ósmy odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 25 września 2013r.

Streszczenie Edytuj

Ze sklepu z biżuterią ucieka Fistina z cennym naszyjnikiem. Ben jako Szybcior szybko odzyskuje skradziony przedmiot. Przestępczyni wystrzeliwuje swoją rękę i próbuje złapać chłopaka, ale bezskutecznie. Szybcior zaczyna wirować wokół Fistiny, której odlatuje głowa. Na miejsce przybywa Rook i wyciąga głowę ze ściany, a następnie strzela w ciało przestępczyni siecią ze swojego Proto-Sprzętu. Ben wraca do normy i pyta Fistinę, dlaczego zaatakowała sklep z biżuterią. Ta mówi, że lubi ładne rzeczy i zaczyna flirtować z Rookiem. Na telewizorach chłopak zauważa Julię i decyduje się zobaczyć ją przed aresztowaniem Fistiny. Na korcie tenisowym dziewczyna trenuje, podczas gdy pewien dżentelmen robi jej zdjęcia. Julia przedstawia Benowi Hervé, jej nowego chłopaka. Ben jest wstrząśnięty i zmieszany tą wiadomością.

Bloxx and Julie

Bloxx zatrzymuje Julię i jej nowego chłopaka

Ben chce wiedzieć, dlaczego Julia znalazła nowego chłopaka. Dziewczyna odpowiada, że ten ciągle ją zwodził i nie miał czasu na spotkania. Ben jest zdezorientowany, ale Julia przypomina mu ich ostatnią wspólną rozmowę, po czym odchodzi ze swoim chłopakiem. Ben próbuje zatrzymać ich jako Bloxx. Nagle pojawia się Ester potrzebująca pomocy, gdyż Krachowie zostali zaatakowani. Ben decyduje się iść z dziewczyną, ale Ester, myśląc że Julia i Hervé to Gwen i Kevin, chwyta ich i zabiera na pokład Proto-Ciężarówki. W Podmieście Krachowie są atakowani przez Loomę. Ben jest w szoku, widząc ją, ale ona cieszy się na widok "męża".

Armodrillo vs Looma

Armowiertło kontra Looma

Księżniczka Looma zaczyna przytulać Bena. Ester próbuje atakować ją, ale ta z łatwością się broni. Looma następnie kontynuuje atak na Krachów, ale Ben przekształca się w Armowiertło i zaczyna walczyć. Looma uderza w ziemię pięściami, wysyłając falę gruzu na Bena. Ester ponownie próbuje bronić swojego plemienia, podczas gdy Rook zaczyna strzelać w Loomę swoim Proto-Sprzętem, a Armowiertło ponownie staje do bitwy. Tetramandka rzuca Ester w Julię, a Ben odmienia się i pyta, po co to robi. Looma mówi, że musi zebrać przedmioty na ślub. Nagle zauważa Rooka i bierze go za jeden z poszukiwanych artefaktów. Widząc to, do walki przyłącza się Fistina, która zniszczyła Proto-Wóz, by się wydostać, a Ben przekształca się w Gigantozaura. Looma łatwo rzuca Benem i wkłada rękę Fistiny, Rooka, Julię, Ester i Hervé do brązowej torby i odlatuje swoim statkiem kosmicznym. Ben wraca do normy, a Fistina mówi mu, że martwi się Rooka. Ben krzyczy na nią mówiąc, że mogliby dogonić Tetramandkę, jeśli Fistina nie zniszczyłaby Proto-Wozu, ale ta odpowiada, że zrobiła to z miłości. Ben, zirytowany, przekształca się w Fachurę i używa części ciężarówki, by stworzyć swój najnowszy pojazd: Ben-Wiatr​​. Chłopak i Fistina udają się do miasta.

Julie vs Looma

Julia walczy z Loomą

W domu Bena, Sandra otwiera drzwi i spotyka księżniczkę Loomę, po czym mówi jej, że Ben to jej syn. Looma jest podekscytowana widząc swoją "teściową". Kobieta jest zdezorientowana. Nagle z worka uciekają porwani. Looma używa swojego młota, aby ich zatrzymać. Na miejsce przybywają Ben i Fistina. Chłopak zmienia się w Rochatynika i walczy z Tetramandką. Do bitwy przyłącza się też Julia "scalona" ze Statkiem. Ostatecznie Looma zostaje pokonana przez współpracę Bena i Julii. Po walce Looma mówi, że nie jest już warta Bena, po czym odlatuje, a Fistina trafia do więzienia.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Debiuty w Omniverse Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Neutralni Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • Podczas drugiej sceny walki z Loomą, Rook nie miał ze sobą Proto-Sprzętu, jednak później urządzenie było widoczne.
  • Kiedy Armowiertło łaskotał Loomę wiertłem, jego głowa była cała żółta.
  • W jednej scenie, dziesiątka na Ben-Wiatrze ​​była czarna.
  • W jednej scenie, odznaka Rooka była czarna.

Cytaty Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Okazuje się, że Fistina podkochuje się w Rooku.
  • W tym odcinku Ben zdobywa Ben-Wiatra.
  • Kiedy Ben gra w "Wojowników Sumo", jeden z postaci w grze nazywa się "Derrick W."

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki