FANDOM

Poprzedni odcinek
Promień zdziecinnienia
Położenie odcinka Następny odcinek
Niestrawność
Powrót na Revonnę
Angielski: Bros In Space
Renovianos xD-1-.png
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 171716
Sezon 222 Ogólny odcinek 167
Premiera Twórcy
Polska 10 kwietnia 2013 Scenariusz Richard Pursel
USA 12 stycznia 2013 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Powrót na Revonnę to siedemnasty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 10 kwietnia 2013 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Ben i Rook lecą na Revonnę, rodzinną planetę Blonka. Kiedy wchodzą w atmosferę, Revonnahganderzy rozpoczynają pokaz sztucznych ogni. Ben myśli, że są atakowani, ale Rook wyjaśnia, że oznacza to początek zbiorów. Wkrótce Ben poznaje rodzinę swojego partnera, a także lokalne owoce i gryzonie, które atakują planetę. Ojciec Rooka wydaje się być niezadowolony z przyjazdu chłopaków. Podczas wieczerzy, Rayona przychodzi pozdrowić Blonka. Pyta, czy będzie towarzyszył jej w zbiorach plonów. Rook zgadza się pójść z nią później. Gdy przychodzi inna Revonnahganderka, Rook mówi jej, by poszła, ponieważ jedzą kolację. Rook Shar mówi Benowi, że każda dziewczyna szaleje za Rookiem. Później Muroidy zakradają się, stojąc na dwóch nogach. Rodzina Rooka goni ich i uważa to za dziwne.

W nocy Ben dowiaduje się, że jest o nim program TV. Następnego dnia rano pomaga Revonnahganderom w zbiorach, lecz napotyka trudności. Zmienia się w Bloxxa i przypadkowo rozlewa trochę Amber Ogia, która przyciąga Muroidy. Ben zamienia się Crashhoppera i przeraża gryzonie, ale Revonnahganderzy biorą go za szarańczę i atakują.

Muroidy ponownie atakują fabrykę Amber Ogia i kradną trochę owoców. Starając się je odstraszyć, Ben straszy je ogniem, przypadkowo tworząc mały wybuch. Revonnahganderzy uważają za dziwne to, że gryzonie mówią i nie jedzą owoców prosto z ziemi, a uciekają z nimi.

Ben i Rook badają problem i dowiadują się, że Piącha je szkoli. Ben zamienia się w Shocksquatcha, by walczyć z przestępcą, ale zostaje pokonany. Tymczasem Rook postanawia bronić Amber Ogia. Shocksquatch zostaje uwięziony przez Piąchę, który chce zniszczyć Revonnę przy użyciu działa napędzanego lokalnymi owocami. Ostatecznie Ben uwalnia się z niewoli. Zmienia kierunek promienia, ratując planetę, a następnie zamienia się w Megaszpona i pokonuje Muroidy i Piąchę. Tymczasem Rook i inni Revonnahganderzy skutecznie odstraszyli gryzonie.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Planeta, z której pochodzi BlonkoRevonnah, zostaje pokazana pierwszy raz.
  • Rayona pojawia się po raz pierwszy.
  • Muroidy pojawiają się po raz pierwszy.
  • Rodzina Rooka pojawia się po raz pierwszy.

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • Podczas gdy Rook gonił Muroidy wokół domu, wyciągnął swój Proto-Sprzęt, ale kiedy scena zmieniła się, urządzenie było na plecach, a potem trzymał je ponownie.
  • W jednej scenie, pięści Shocksquatcha były żółte, a nie szare.

Cytaty Edytuj

  • Brat Rooka: Możesz się zmienić w jakiegoś kosmitę? Slapstrike'a? Unitaura?
  • Ben: Takich z programu? Ja... zostawiłem je w drugim Omnitrixie.
  • Shocksquatch: Jak przyleciałeś na Revonnę?
  • Piącha: Znam jednego.
  • Shocksquatch: A jak się dowiedziałeś o Amber Ogia?
  • Piącha: Znam jednego, co zna drugiego.
  • Shocksquatch: A te zbieracze? Albo mi nie mów, ja sam zgadnę, co? Znasz jednego.
  • Piącha: Znałem. Bo zszedł!
  • Piącha: Ty dostaniesz za to łomot.
  • Ben: Na szczęście znam jednego. (Przekształca się)
  • Megaszpon: Właśnie teraz. Laser w rękach ptaka to niebezpieczna broń (Megaszpon strzela) ale ogień i lasery to jeszcze groźniejsza broń.

Ciekawostki Edytuj

  • Ben używa "namaste" (indyjski styl powitania) do powitania rodziców Blonka.
  • W tym odcinku okazuje się, że Rook to nazwisko, a imię partnera Bena to Blonko.
  • W tym odcinku jest używana oryginalna nazwa Piąchy - "Fistrick".
  • Najmłodszy Rook wspomina o Klapmachu i Unitaurze, którzy są użyci przez Bena aktora w odcinku "Kolekcja".

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki