FANDOM

Poprzedni odcinek
Gdy wszystko inne zawiedzie
Położenie odcinka Następny odcinek
Miasto duchów
Powrót Czarodziejki
Angielski: In Charm's Way
Powrót Czarodziejki.png
Seria Ben 10: Obca Potęga Numer odcinka 35
Sezon 3 Ogólny odcinek 87
Premiera Twórcy
Polska 27 maja 2010 Scenariusz Peter David
USA 13 listopada 2009 Reżyseria John Fang/Rick Morales
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Powrót Czarodziejki  to trzydziesty piąty odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera miała miejsce 27 maja 2010 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Ben, Gwen i Kevin odpoczywają na plaży. Jeden z chłopców, przypadkowo, uderzył Kevina piłką, ten ją zniszczył. Gwen prosi chłopaków, by przynieśli butelkę wody, im też się nie chce, więc postanowili zagrać w papier, kamień, nożyce, ale nagle z wody wyłania się skalny potwór.

Gwen, próbując powstrzymać skalniaka, przez przypadek niszczy maskę Kevina, który następnie został wciśnięty w piach. Ben zamienił się w Plazmę i zaczął rozpuszczać "kamień". Gwen mówi mu, by uciekał. Gdy zauważa to, co ona (magiczny wir), posłusznie wykonuje polecenie. Wir zabiera potwora.

Ben gratuluje swojej kuzynce wiru, ale ta mówi, że nie ona to zrobiła.

Do wciąż leżącego w piachu Kevina podchodzi chłopiec, którego piłkę zniszczył i mówi, że teraz już wie, że jest wstrętnym potworem, po czym odchodzi.

Gwen próbuje pocieszyć Kevina, ale ten wylewa na nią swoją furię, przez co zaczynają się kłócić. Kevin tchórzy i mówi, że idzie naprawić maskę.

Ben-10-alien-force-season-3-episode-9-in-charms-way.jpg

Pierwsze pojawienie Czarodziejki w "Obcej Potędze"

Czarodziejka obserwuje to wszystko, okazując chęć zemsty za kradzież jej księgi czarów. Odnajduje Kevina w Burger Chacie, naprawiającego maskę. Teleportuje się tam, zmieniając włosy na krótko ścięty blond.

Uderza go piłeczką do ping-ponga, za co przeprasza i "uwodzi" go swoją wiedzą o autach. Jadą na przejażdżkę, czekając na światłach zauważają chłopca, który nie widzi, że zaraz przejedzie go ciężarówka.

Nagle chłopca unosi różowa moc i go ratuje. Kevin rozgląda się i zauważa Caroline, to ona uratowała chłopca. Razem stwierdzili, że muszą pogadać, więc pojechali na plażę.

KevinCaroline.jpg

Czarodziejka/Caroline całuje Kevina

Wyjawia mu, że od dziecka zajmuje się magią i że ona potrafi go odmienić do ludzkiej postaci, ale chce go wyraźnie pocałować. Kevin broni się mówiąc, że ma dziewczynę. Caroline proponuje, że Gwen nie musi nic wiedzieć, ale on mówi, że ona cała jest magią, więc będzie wiedzieć. Czarodziejka trafiła w czuły punkt - spytała, czemu więc jego dziewczyna nie przywróci mu ludzkiego wyglądu. On zdezorientowany daje się pocałować. Czarodziejka poddała go swojej woli. Jego mózg stał się pusty. Rozkazała mu przyprowadzić Gwen do planetarium o północy.

W tym samym czasie Ben rozmawia z Gwen, która czuje się winna za to wszystko. Ben próbuje ją pocieszyć mówiąc, że gdy Kevin trochę to przemyśli, przejdzie mu. Nagle zjawia się Kevin, za wszelką cenę chce przekonać Gwen, by z nim pojechała. Ben mu w tym przeszkadzał, więc Kevin rzucił go w pobliże koszy na śmieci. Próbuje włożyć Gwen do wozu, ale Ben znów mu przeszkadza, tym razem jako Diamentogłowy.

Dochodzi do walki, którą próbuje powstrzymać Gwen, nie udało jej się. Ben z pomocą siły kosmity obezwładnia Kevina, jego łańcuszek zaczął świecić, a limit czasu skończył się Benowi. Gwen mówi swojemu kuzynowi, żeby zerwał ten naszyjnik nim Kevin się uwolni. Udało się, ale Gwen na wszelki wypadek przywiązała Kevina do drzewa. Ten, zdziwiony postępowaniem swojej dziewczyny, pyta, czemu przyczepiła go do drzewa. Gwen wypuściła go.

Kevin zaczyna wszystko tłumaczyć, może zbyt dużo, bo wypaplał się, że Czarodziejka go pocałowała. Gdy Gwen jest wkurzona, upomina sam siebie, że chyba niepotrzebnie o tym wspominał. W trójkę pojechali do planetarium, a po drodze Kevin wciąż starał się tłumaczyć. Gdy dojechali, Bena i Kevina zaatakowały skalne potwory Czarodziejki. Gwen poszła do planetarium.

1012558-picture 39 super-1-.jpg

Walka

Zaczęła się walka. Gwen wygrywała, gdy nagle na płycie podłogowej coś się pojawiło, uniemożliwiającego jej walkę. Dach się otworzył. Czarodziejka, dzięki mistycznej mocy księżyca, pobrała moce Gwen, wyrażając złość taką złość - na moc ciężko pracowała, a Gwen mana po prostu wypełnia.

Czarodziejka, kazała skalniakom przestać atak i teleportowali się.

Charmcaster Gwen drain.jpg

Czarodziejka zabiera moce Gwen

Ben i Kevin pobiegli do Gwen. Zaczęli rozmowę, podczas której Gwen i Kevin zaczynają się kłócić, w końcu rezygnują z takiej rozmowy i Gwen i Ben postanawiają ścigać Czarodziejkę, Kevin nie idzie z nimi.

Spotyka się z Czarodziejką pod pretekstem zaproszenia jej na randkę, ale specjalnie kieruje temat rozmowy na Gwen. Czarodziejka zła, że w Gwen została jeszcze moc, przenosi się z Kevinem tam, gdzie się znajdowała Gwen i Ben - na ulubionych koktajlach Bena. Czarodziejka sprawdza, czy Gwen ma moc, wynik wychodzi negatywny, a Kevin stwierdza, że kłamał.

Czarodziejka zaklęciem ożywiła auto, które zaczęło jechać na Kevina. Ożywiła też plakat z koktajlem i zaatakowała Bena, a Gwen kazała zająć się swoim podwładnymi.

Gwen pokonała potwory i chciała zacząć walkę ze swoją przeciwniczką, ale ta użyła zaklęcia. Gwen przekierowała je, odzyskując swoją moc i tworząc wir, do którego wpada Czarodziejka i jej potwory.

Kevin wyraża zadowolenie, bo "auto zaczynało robić się ciężkie", a Ben pluje na niego koktajlem i wraca do ludzkiej formy.

Kevin opłukuje się z ohydnej mazi w morzu, a następnie pyta Bena, gdzie Gwen. Ten odpowiada mu, że nie przyszła, bo ją bardzo uraził. Kevin stwierdza, że taka jest prawda, Gwen nie stara mu się pomóc. Ben mówi mu, że jest durniem bez serca, mówiąc, że Gwen każdą wolną chwilę spędza na poszukiwanie lekarstwa dla niego od czasu tego wypadku, a następnie zostawia Kevina z wyrzutami sumienia.

Bohaterowie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Błędy Edytuj

  • Ben mówi "Plazma? Chciałem Way Biga", ale kiedy przekształca się, widoczny jest właśnie hologram Plazmy.
  • Jak stwierdzono w odcinku "Skąd płynie magia?, Czarodziejka nie wierzy w manę. Ale w tym odcinku mówi do Gwen, ze jest wypełniona maną.
  • Kiedy Kevin uderza kamiennego potwora, część jego głowy jest żółta.
  • Zanim Ben zmienił się w Diamentogłowego, miał skórkę banana na głowie, ale po przemianie skórka znika.
  • Kiedy Ben widzi ładujący się Omnitrix, tarcza urządzenia jest ułożona bokiem.
  • Czarodziejka ma niebieskie oczy przez większość odcinka.

Ciekawostki Edytuj

  • Kevin i Czarodziejka całują się w tym odcinku.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki