FANDOM

Poprzedni odcinek
Szybkołak w Londynie
Położenie odcinka Następny odcinek
Kto jest potworem?
Ponownie przyszłość
Angielski: Animo Crackers
AC (311)
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 454545
Sezon 555 Ogólny odcinek 195
Premiera Twórcy
Polska 16 maja 2014 Scenariusz Len Uhley
USA 15 marca 2014 Reżyseria Jae Hong Kim
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Ponownie przyszłość to czterdziesty piąty odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 16 maja 2014 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

AC (52)

Nowa para czułków

W bazie hydraulików, w celi doktor Animo rozmawia ze swoimi pluszowymi mutantami o podbiciu świata. Jest wściekły na hydraulików, że uważają go za nienormalnego, szalonego. Nagle jeden z wypchanych zwierząt z głową ludzką zaczyna do niego mówić. Animo myśli, że śpi. Zabawka mówi, że jest tutaj, aby go uwolnić. Dodatkowo daje doktorowi nową parę czułków. W tym samym czasie, Ben je frytki chili pilnując monitoringu. Po chwili Specjalista Patelliday podchodzi do herosa i jest na niego zły. Tłumaczy, że pilnowanie monitoringu wiąże się między innymi z spostrzegawczością. Nagle za hydraulikami pojawia się Rook, którego widok przestraszył Piscciss Volanna. Partnerzy uciekają od Patelliday'a, zostawiając go samego przy monitoringu. Blonko pyta się Bena, dlaczego zakochani ludzie w filmach o Tennysonie ciągle się potykają i wywalają. Chłopak usprawiedliwia całe zachowanie magią telewizji.
AC (82)

Animo broni się zabawką

W tym samym czasie zabawka otwiera drzwi celi Animo, po czym uciekają. Doktor przez przypadek uruchamia alarm, który zwraca uwagę straży. Patelliday informuje Bena, że szaleniec uciekł. Heros wraz z partnerem idą na piętro więzienne. Animo odkrył, że zabawką może strzelać laserem z oczu, dlatego też używa jej do zniszczenia wieżyczek i odcięcia drogi do windy. Po chwili gadająca maskotka zaczyna odliczać, co myli Anima. Nagle po drugie stronie pojawia się Patelliday, Ben i Rook. Maskotka mówi o zamiarach bohatera. Tennyson próbuje zmienić się w Gigantozaura, lecz wypada Upgrade. Animo jest zaskoczony tym, że pluszak to przewidział. Po chwili daje doktorowi urządzenie, które wysyła fale elektromagnetyczne w stronę Bena, odmieniając go. Animo ucieka do windy, lecz zauważa, że zabawka opuściła go, jednak informuje doktora, że później się zobaczą. Wchodzi pod windę, podnosi ją i wylatuje z bazy hydraulików. Ben i Rook udają się w kierunku lądowania windy, jednak w dalszym ciągu rozmawiają o filmach.

AC (179)

Animo i Animo z przyszłości

W lesie Animo wychodzi z windy i zauważa, że zabawka nie rusza się, jednak słyszy jej głos kawałek dalej. Okazuje się, że maskotką kontrolował Animo z przyszłości. Doktor jest wstrząśnięty, że jego głowa jest wszczepiona do ciała goryla. Jest też zaskoczony tym, że wie w większości co się wydarzy. Przyszły Animo opowiada, że przybył, aby pomóc sobie zdobyć projekt ARK, czyli Archiwalny Kombinacyjny Kodeks. Znajduje się w nim wielki zbiór wszystkich próbek DNA z Ziemi, stworzony w przypadku katastrofy wielkiego wymarcia. Animo mówi, że z tych próbek DNA można stworzyć wielką armię mutantów. Nagle rozmowę przerywa im tajemnicza postać, która przedstawia się jako Chrono Wkrętak. Po chwili przybywa Ben i Rook, którzy przyglądają się im. Tennyson powiadamia Blonko, że goryla postać to Animo z przyszłości. Gdy bohaterzy wychodzą z ukrycia, przestępcy uciekają. Chrono Wkrętak goni przestępce z przyszłości. Ben myśli, że tajemniczy charakter zawarł z nimi przymierze, dlatego udaje się za nim. Wkrętak gubi wroga, a Klon uważa go tak samo za bandytę. Małpolud ogłusza Tennysona i Wkrętaka. W tym samym czasie Rook za pomocą Proto-Sprzętu łapie obecnego Anima. Ten jednak w celu obrony mutuje wiewiórki za pomocą nowych czułek. Mutanty gonią przestraszonego hydraulika. Z sideł doktora uwalnia przyszły Animo.

AC (321)

Debiut Gaziora

Chrono Wkrętak podaje rękę Benowi i pomaga mu się podnieść. Rook dociera do partnera, cały pogryziony przez mutanty. Wkrętak informuje Tennysona, aby skontaktował się z porucznikiem Steelem. Bohater nie wie skąd sprzymierzeniec zna porucznika, ale dzwoni do niego. Okazuje się, że jest on atakowany przez zmutowaną żabę i zmutowanego ślimaka, którzy zagradzają im drogę. Obaj doktorzy zamierzają zdobyć projekt ARK. Bohaterowie przylatują na miejsce przewozu tajnego projektu. Tam Ben zmienia się w nowego kosmitę, którego kompetencji nie zna. Chłopak wypytuje przyszłego Animo o cudzoziemca. Wróg wyjawia, że nazywa się Gazior i jest chodzącym laboratorium chemicznym, który może łączyć związki chemiczne i wydalać je w formie gazu. Chłopak dowiedziawszy się o swoich mocach każe UOPK, Rookowi i Wkrętakowi odsunąć się. Wypuszcza dwutlenek siarki, potocznie znany jako gaz łzawiący ze swojego ciała. Rozprasza on wrogów, a mutanty uciekają.

AC (422)

Wkrętak teleportuje się

Następnie Gazior wypuszcza podtlenek azotu, znany jako gaz rozweselający, który prowokuje doktora i małpoluda do ucieczki. Tymczasem zmutowana żaba próbuje wspiąć się na ulicę, jednakże ta nie wytrzymuję ciężaru bestii i wraz z ciężarówką z projektem ARK spada na dół. Obaj przestępcy kłócą się, że żaden z nich nie dopilnował mutanta, przez co projekt ARK został zniszczony. Po chwili jedna z próbek DNA ląduje na ulicy. Obecny Animo zauważa, że znajduje się tam DNA pudelka. Przyszły Animo mówi, że armia z psów to zły pomysł, po czym zaczynają się bić. Podczas walki hełm doktora z przyszłości pęka. Rook zauważa, że jeśli normalnie pokonają gościa z przyszłości, to ten wróci. Chrono Wkrętak sugeruje, aby zapomnieli o tym. Gazior według rady nowego znajomego, używa sewofluranu, czyli gazu krótkotrwałego zaniku pamięci. Chłopak odmienia się i jest zadowolony z tego co zrobił. Nagle Chrono Wkrętak teleportuje przyszłego Animo do przyszłości, gdzie odpowiada "tajemnica", na zadane przed teleportacją pytanie "kim jest".

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Patelliday - Ja cię zastąpię, ale jak Rook znów podejdzie mnie znienacka to z płetwy mu grzmotnę! Dotarło?
  • Rook - Bo mnie szczególnie niepokoją komedie romantyczne.
  • Ben - Tee... nie przepadam.
  • Rook - Tak myślę, że jak ludzie się zakochują, to tracą umiejętność chodzenia. Wciąż się potykają i upadają, głównie do wody.
  • Ben - Rook, to tylko filmy.
  • Klon #1 - Chłopaku! Ja tam nie wiem kim jesteś!
  • Klon #2 - Ani co ty tutaj robisz.
  • Klon #3 - Ale ci dołożę!
  • Chrono Wkrętak - Nic nie rozumiesz!
  • Klon #1 - No coś ty? To gdzie małpolud?
  • Chron Wkrętak - Tam!
  • Przyszły Animo - Jestem doktor małpolud Klony!
  • Przyszły Animo - Uciekamy! Czas jest po naszej stronie! Hahaha! Zrozumiałeś aluzje!
  • Animo - Ooo... Hahaha! Pewnie!
  • Przyszły Animo - Imię które nadałeś sobie to Gazior!
  • Gazior - Jasne! Gazior, bo...
  • Przyszły Animo - To znaczy ty gazujący patałachu, że jesteś zielonym, chodzącym laboratorium chemicznym.
  • Gazior - Weź nie gadaj!
  • Przyszły Animo - Tak! Posiadasz umiejętność łączenia najróżniejszych chemikaliów i wydalania ich w formie gazu!

Błędy Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!