FANDOM

Polarny to próbka DNA Biosovortianina z nieznanej planety.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W serii "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Polarny ma głowę, która lewituje pomiędzy ramionami. Ona jest z nimi związana magnetycznie tak mocno, że ciężko je rozczepić. Ma dwa pazury. Jego ciało jest głównie koloru brązowego z żółtymi pasami. Polarny nosi symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Polarny ma żółtą koronę na głowie, a jego kształt głowy się zmienił na bardziej czaszkowy. Pasy żółte na nogach są teraz aż do ud. Jego ramiona są większe. Nosi symbol Omnitrixa na klatce piersiowej.

Umiejętności Edytuj

Star magnetic power.png

Polarny wykorzystuje swoje magnetyczne moce

Polarny potrafi generować fale elektromagnetyczne przybliżając do siebie pazury. Są one w stanie przyciągnąć wszystkie rzeczy, które się magnesują. Kosmita ten może generować też impulsy magnetyczne, które są w stanie namagnesować niemetalowe przedmioty.

Polarny może stworzyć zielone, magnetyczne pole siłowe, które chroni go od większości ataków.  Potrafi też zregenerować się. Jego głowa jest z metalu więc prawdopodobnie kontrola umysłu nic mu nie robi.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Polarny był pierwszym obcym używanym przez 16-letniego Bena w serii "Omniverse".
  • W odcinku "Ostateczny Aggregor" ujawnione zostają nowe moce Polarnego (pole siłowe, regeneracja z małych kawałków oraz lot).

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki