FANDOM

Podmiasto lub Undertown (ang. Undertown) to miasto pod Bellwood na Ziemi. Jest to jedno z głównych miejsc, w których dzieje się akcja serialu "Ben 10: Omniverse".

Jest to miejsce, gdzie prawie wszystkie gatunki kosmitów żyją i rozwijają się. Jest ono głównie oparte na targach i straganach.

Historia Edytuj

Według Derricka, po walce Way Biga w "Ben 10: Zniszczyć wszystkich kosmitów", duża część Bellwood została zniszczona, kosmici przylecieli potajemnie odbudować miasto szybciej niż ludzie mogliby zrobić sami. Podczas tej budowy, pracownicy mieszkali w bardzo małym obozie pod Bellwood. Obóz ten rozrósł w ciągu roku aż był wielkości samego miasta.[1]

Opis Edytuj

Of Predator part1 100

Strop w Podmieście

Podmiasto to podziemne miasto zamieszkane przez wiele różnych gatunków obcych. Strop Podmiasta jest pokryty rurami i kanalizacją, która najprawdopodobniej należy do Bellwood. Na rurach powieszone są świecące billboardy pisane w języku uniwersalnym kosmicznym . Do Podmiasta można dostać się kilkoma sposobami:

Znane miejsca Edytuj

Mieszkańcy Edytuj

Podmiasto zamieszkiwane jest głównie przez kosmitów. Większość tych kosmitów jest podobna do zwierząt morskich lub jest robotami. W Podmieście przebywają także starzy wrogowie Bena. Znanymi mieszkańcami są między innymi:

Ciekawostki Edytuj

  • Po odcinku "Starzy znajomi", Podmiasto jest częściowo zasilane przez grupę Nosdenianów.
  • Rook częściej mówi Undertown niż Podmiasto.
  • Podmiasto zamieszkiwane jest przez ponad 50 ras obcych.

Przypisy Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Podmiasto

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki