FANDOM

Plazma to kosmita z próbki DNA Polimorfa z planety Viscosia.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Plazma to humanoid z zielonej mazi, który może przybierać dowolny kształt. Posiada projektor antygrawitacyjny, który pozwala mu być ruchomym w grawitacji Ziemi. Urządzenie również ujawnia jego głos. Nosi symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Omniverse", Plazma przypomina amebę i ma twarz podobną do dzioba. Antygrawitacyjny projektor został przeprojektowany i znajduje się na nim symbol Omnitrixa.

Moce i umiejętności Edytuj

Goop 003

Rozciągliwość Plazmy

Plazma kontroluje swój szlam dzięki projektorowi antygrawitacyjnemu. Jeżeli są oddzieleni od siebie o co najmniej dwa metry, ciało Plazmy zostaje w stanie obojętnym. Projektor pozwala Plazmie przybrać dowolny kształt i latać. Służy on również do pokonywania wrogów. Jeśli Plazma straci swój projektor, Omnitrix/Ultimatrix może natychmiast stworzyć nowy.

Plazma jest w stanie wystrzelić szlam z kwaśnymi lub lepkimi właściwościami.

Wady Edytuj

Plazma jest ograniczony do projektora kontrolującego jego ciało. Jeśli zostaną oddzieleni na co najmniej dwa metry, ciało Plazmy jest całkowicie obojętne.

W seriach "Obca Potęga" i "Ultimate Alien", Omnitrix/Ultimatrix mógł zostać łatwo od niego oddzielony, gdyż symbol znajdował się na jego ciele. W "Omniverse", Omnitrix jest na projektorze, co eliminuje tę słabość.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Dwayne'a, Plazma to jednokomórkowy organizm.
  • Projektor nie jest częścią Polimorfa. Został wbudowany ze względu na różnicę ciężkości między Viscosią a Ziemią.
  • Choć może on przybrać różny kształt, głównie jest nim humanoid, prawdopodobnie dlatego, że Ben jest człowiekiem.
  • Odcinek Powrót Czarodziejki to jedyny odcinek w którym plazma jest niechcianym kosmitą.
  • Jest jednym z 4 cudzoziemców, którzy uciekli z Omnitrixa.

Zobacz też Edytuj