FANDOM

Piscciss Volanni to pozaziemskie gatunki rybopodobnych stworzeń z wodnej planety Piscciss.

Wygląd Edytuj

Piscciss Volann posiada skrzela i antenę na głowie do nurkowania w morzu. Kiedy rodzi się, jego zęby są na zewnątrz ust, ale z wiekiem wchodzą w jamę ustną. Jego ciało jest pokryte pazurami. Kiedy Piscciss Volann dorasta, jego potrzeba wody zmniejsza się.

Ben 10 Edytuj

Piscciss Volanni są krzyżówką ziemskich organizmów wodnych: aligatora, węgorza, żabnicy i rekina. Mogą zmienić nogi w ogon.

Piscciss Volanni mają brwi. Na ogonie mają zakrzywione linie i są szarzy. Ich usta są zielone. Na klatce piersiowej mają pancerz, nieco ciemniejszy od skóry.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Piscciss Volanni wyglądają podobnie jak w oryginalnej wersji, lecz są bardziej umięśnieni. Posiadają czarne naramienniki. Mają większe zielone płetwy na plecach.

Umiejętności Edytuj

Piscciss Volanni to najbardziej niebezpieczne gatunki na Pisccissie.

Piscciss Volanni to niesamowici pływacy, którzy są niezwykle szybcy i zwinni w wodzie. Ich ogromne usta wypełnione rzędami ostrych jak brzytwa zębów, mogą przegryźć niemal wszystko. Używają swoich szponów do walki w unikalnym stylu "zero grawitacji" co sprawia, że ​​są mistrzami w walce w wodzie. Mogą zanurkować głęboko na dno oceanu, łatwo wytrzymując ciśnienie. Są również w stanie poruszać się na lądzie.

Wady Edytuj

Największą słabością Piscciss Volannów jest to, że nie mogą pozostać na ziemi zbyt długo. Jeśli chcą pozostać na lądzie, potrzebują wody, aby się nie odwodnić. Jeśli nie mają wody, podczas gdy są na lądzie, mogą umrzeć.

W filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa", Piscciss Volann miał na sobie unikatowe urządzenie na szyi, które dostarczało wody do jego skrzeli, co pozwalało mu na pobyt na suchym lądzie bez odwodnienia się.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ripjaws TabberOV

Ciekawostki Edytuj

  • Świecąca antenka u Piscciss Volannów przypomina czubek u Melanocetus johnsonii, prawdziwego gatunku głębinowych żabnic.
  • Według Matta Wayne'a, w niektórych przyszłych odcinkach będą się pojawiać Piscciss Volanni.
  • Na pytanie, jak Piscciss Volann z odcinka "Dwóch albo żaden" przebywał na lądzie bez wody, Matt powiedział, że są rzeczy, które pozwalają im przetrwać bez wody przez dłuższy okres czasu, np. pigułki tlenu.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Piscciss Volann