FANDOM

Pierce Wheels jest hydraulikiem z nieznanego gatunku, który w dalekiej przeszłości należał do stowarzyszenia dzieci Amalgamtu.

Osobowość Edytuj

Pierce był zrównoważony i taktyczny. Był urodzonym przywódcą, który zarządzał zespołem. Wspomniano, że był zawsze ostrożny. Jak zauważyła Helen, Pierce był lustrzanym odbiciem Bena.

Moce i umiejętności Edytuj

Pierce miał zdolność do tworzenia kolców na ciele, podobnie jak Argit. Mógł wysuwać i chować je do woli. Umiał też strzelać nimi jak pociskami lub niszczyć je w celu użycia ich jako broni. Był również wysoko wykwalifikowany w akrobacji i walce wręcz.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Pierce ponownie pojawił się w odcinku "Korzenie wszelkiego zła" w retrospekcji Kevina. Osmozjanin odzyskał wszystkie wspomnienia, które zabrał mu Servantis, dzięki czemu zobaczył Alana, Manny'ego i Helen przed mutacją. Zauważył także wydarzenie, w którym jego kompetencje posłużyły jako przekaźnik DNA Argita do Pierca.

W odcinku "Broń XI: część 1", Pierce pojawia się w retrospekcji, gdzie Alan dołącza do grupy dzieci Amalgamtu. Helen i Manny bardzo się cieszą z tego powodu, natomiast on jest zaczytany w książce.

W odcinku "Broń XI: część 2", Pierce pojawia się w retrospekcji, gdzie wraz z innymi dziećmi Amalgamtu pakują do ciężarówki pudła. Po dostaniu celu od Servaints'a, udają się na Ziemię, gdzie atakują Gruchota Tennysonów. Podczas walki z bohaterami, Kevin pochłania energię z Omnitrixa i mutuje, po czym atakuje swoich sprzymierzeńców. Przez ten czyn, misja kończy się niepowodzeniem. Wściekły przywódca Rootersów usuwa im wspomnienia i ponownie wysyła na Ziemię.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Pracował on z Mannym i swoją siostrą, Helen. W odcinku "Pomocnicy hydraulików" jego zespół zatrzymał Bena i grupę, gdyż wzięli ich za niebezpiecznych kosmitów chcących podbić Ziemię.

W przeciwieństwie do Manny'ego i Helen, zaczął mieć wątpliwości do tego, co robią po wysłaniu dzieciaka z odznaką hydraulików do Nicości. Jednak zanim zdążył wyrazić swoje obawy, został wysłany do Nicości przez UFOzbirów.

Pierce został w Nicości i rozpoczął współpracę z Maxem Tennysonem, by chronić swoich mieszkańców przed Pustym. Później pojawia się w dwuczęściowym finale drugiej serii, "Wojna światów", pomagając Benowi w walce z inwazją Nadplemienia. Po bitwie, stał się uczniem dziadka Maxa.

W odcinku "Na satelicie", Pierce działał jako lider pomocników hydraulików na misji ratowania Maxa przed szalejącym Benem. Na końcu okazuje się, że wszystko zostało zmyślone, a wszyscy pomocnicy stali się oficjalnymi hydraulikami po zdaniu "egzaminu".

Pierce human form

Pierce w ludzkiej postaci, chwilę przed śmiercią

Zanim wystąpił w "Ultimate Alien", Alan powiedział, że jego moce zostały absorbowane i został poważnie ranny przez Ostatecznego Kevina, ale odzyskał swoje uprawnienia, gdy Kevin wrócił do normalnego stanu.

W odcinku "Czystka", Pierce miał na sobie maskę tosżamości, gdy był na randce z dziewczyną. Spokój został przerwany przez Wiecznych Rycerzy, którzy kazali mu opuścić planetę. Kiedy odmówił, zabili go.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Czystka (pierwsze ponowne pojawienie, śmierć)

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Dwayne'a McDuffiego, Helen Wheels jest adoptowaną siostrą Pierce'a.
  • Do zmutowania go zostało użyte DNA Argita.
  • W retrospekcjach, Pierce posiada czarne oczy, 15-letni Pierce ma niebieskie, natomiast w Ultimate Alien posiada piwne.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pierce Wheels

  • Pierców dwóch

    21 wiadomości
    • Nikt normalny by tak nie pomyślał, sorry ale chyba każdy by to dobrze zinterpretował, a jeśli nie to dobyśliłby się czytając to...
    • W sumie XD