FANDOM

Piącha (ang. Fistrick) to przestępca pojawiający się w "Ben 10: Omniverse". Jest liderem gangu nabywców potężnych kosmicznych technologii.

Wyglad Edytuj

Piącha ma pomarańczowy irokez na głowie i namalowaną czaszkę na twarzy. Jest bardzo umięśniony i nosi czarną koszulkę bez rękawów, z czaszką. Piącha ma opaski na nadgarstkach, pomarańczowe spodnie i czarne buty z kolcami. Posiada na całym ciele wytatuowane purpurowe paski.

Umiejętności Edytuj

Piącha jest bardzo silny i wytrzymały. Mężczyzna wykazał również, że ma dobre zdolności przywódcze.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Piącha to przestępca i handlarz bronią. Pracuje w Bellwood. Kradł obcą technologię i zabił poprzedniego właściciela maszyny, którą zasilał Nosdenianami. Ben Tennyson i Rook Blonko śledzili Megawhatty, które uciekły mu, dzięki czemu dostali się do jego kryjówki, gdzie walczyli z jego bandytami i po pokonaniu ich, Piącha stanął do walki z mecha zbroją 12 poziomu. Ben, używając Gravattacka, pokonał go. Piącha następnie został aresztowany przez hydraulików, ale wkrótce potem został zwolniony lub uciekł.

W odcinku "Powrót na Revonnę", Piącha udał się na planetę Revonnah, by zdobyć lokalne owoce, żeby użyć ich jako paliwa do swojej broni. Wytrenował Muroidy, by kradły dla niego owoce. Ben i Rook odkryli jego plan podczas wizyty na Revonnie. Ostatecznie Megaszpon pokonał go.

W odcinku "Przesyłka specjalna" złączył siły z Trombipulorem i Zombozem, chcąc zabrać Benowi Gwiazdę Karła.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Piącha wraz z Fistiną ucieka z siedziby hydraulików, aby wziąć udział w Turnieju Złotej Pięści. Pokonuje on wielu zdolnych przeciwników, w tym swoją sojuszniczkę, jednakże przegrywa pojedynek z Rookiem.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Piącha porwał samochód Ignacujsza Baumanna, który został uratowany przez Bena i Rooka kosztem zniszczonego samochodu. Podczas aresztowania przestępcy w siedzibie hydraulików, Chadzmuth uwolnił go oświadczając, że przy aresztowaniu nie zostały przedstawione prawa więźnia. Po raz kolejny, na końcu odcinka, Piącha został aresztowany, lecz tym razem Galwan nie ingerował w sprawy Tennysona.

W odcinku "Siłka", Piącha za pomocą maski tożsamości zmienia się w 16-letniego Bena. Wraz z Kablo Mocnym, Liamem i Corvo dokonują w tej postaci przestępstw. Ich gang od środka zaczyna infiltrować Dzikie Pnącze, jednak po pewnym czasie przestępcy dowiadują się kim jest nowy członek. Pomimo porwania Rooka, bohaterom udaje się pokonać wrogów, którzy zostają aresztowani przez hydraulików.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Piącha jest pierwszym człowiekiem-złoczyńcą, który odwiedził inne planety na ekranie.
  • W odcinku "Powrót na Revonnę" i "Przesyłka specjalna"  jest nazywany "Fistrick" (oryginalne, angielskie imię).

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki