FANDOM

Pan Zegarek znany też jako Zegarmistrz to kosmita pochodzący z próbki DNA Chronosapiensa.

Wygląd Edytuj

Pan Zegarek wygląda podobnie do Mechanicznego 11-letniego Bena.[1]

Umiejętności Edytuj

Pan Zegarek może podróżować w czasie. Kosmita potrafi też strzelać zielonym promieniem z rąk, który umie postarzać i przenosić rzeczy i ludzi w czasie. Poprzez obracanie wachlarza na głowie, Pan Zegarek może wyświetlić projekcje tego, co się działo w danym miejscu w przeszłości. Obcy jest też dość silny.

Wady Edytuj

Pan Zegarek jest wykonany z miedzi, więc może zostać zraniony przez silne ataki, co powoduje to, że tryby mu się wyłączają i przestaje się ruszać. Obcy jest również powolny.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nazewnictwo Edytuj

Etymologia Edytuj

Amerykańska nazwa kosmity "Windy-Hindy" jest dość trudna do sprecyzowania jej pochodzenia. Jednak słowa zawarte w nazwie to "windy", po polsku oznaczającego "wietrzny" lub "wiatr" oraz "hind", co w polskim znaczy "tylni". Taka nazwa, może odnosić się do tylnego klucza, którym nakręca się mechaniczne zabawki i zegary.

Polskie nazwy kosmity "Pan Zegarek" oraz "Zegarmistrz" odnoszą się do umiejętności władania czasem oraz wyglądu przypominającego zegar .

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj