FANDOM

Ostateczny Gravattack to wyewoluowana forma Gravattacka.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ostateczny Gravattack jest większy od formy pre-ewolucyjnej. Jego jądro jest w ustach, które są ogromne i nie mają zębów. Ostateczny Gravattack przemieszcza się na rękach z powodu braku nóg. Jego pancerz jest grubszy, a wcześniejsze górki powiększyły się i stały się ostre. Wokół jego orbity latają małe planetoidy.

Umiejętności Edytuj

Ostateczny Gravattack posiada zwiększone moce grawitacyjne. Potrafi swoją aurą objąć przeciwnika i zwiększyć lub zmniejszyć jego przyciąganie grawitacyjne, znacznie osłabiając go w walce. Dodatkowo może swobodnie unosić go w powietrzu i rzucać nim o ziemię.

Z powodu braku nóg, Ostateczny Gravattack posiada też moc lewitacji, dzięki której przemieszcza się.

Wady Edytuj

Jego jądro jest dużo większe, przez co istnieje większe ryzyko zniszczenia go. Podczas gdy zwykły Gravattack podczas zmiany w planetę chowa jądro wewnątrz, Ostateczny Gravattack już jest w formie planety, przez co nie ma możliwości osłonięcia jądra ciałem.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ostateczny Gravattack bardzo przypomina Geoudude'a z Pokémonów, lecz ma na sobie sople w porównaniu z Pokémonem.
  • Małe planetoidy latające wokół niego przypominają Koffinga z Pokémonów.

Zobacz też Edytuj