FANDOM

Ostateczny Echo Echo to wyewoluowana forma Echo Echo.

Wygląd Edytuj

Ostateczny Echo Echo ma niebieski pancerz z metalu. Na ciele posiada 15 dysków którymi może rzucać. Ma też dłuższe ramiona i nogi. Głos Ostatecznego Echo Echo bardziej przypomina głos robota. Jego usta nie poruszają się, gdy mówi. Nosi symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ostateczny Echo Echo zmienił kształt swojego ciała. Jest ono bardziej kwadratowe. Na głowie znajduje się duży soniczny dysk. Z dwóch miejsc na jego ciele biegną dziwne przewody.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak Echo Echo manipuluje dźwiękiem. Może odczepić dyski dżwiękowe z ciała i powielać je oraz atakować wrogów. Jego ataki dźwiękowe mogą nawet kruszyć stal.

Ostateczny Echo Echo ma również zdolność do latania, może latać z prędkością dzwięku. Zostało potwierdzone, że lata on szybciej niż Jetray.

Ostateczny Echo Echo potrafi przetrwać w próżni.

Ostateczny Echo Echo potrafi opóźnić wybuch bomby atomowej.

Ostateczny Echo Echo jest silniejszy, zwinniejszy i szybszy.

Jego najlepszym atakiem jest ,,Ściana dźwięku". Polega ona na tym że wysyła on dysk we wroga, ten się kopiuje i otacza wroga.

potrafi także stworzyć pole lub miny dźwiękowe.

Wady Edytuj

2011-10-23 2001

Ściana Dźwięku

Ostateczny Echo Echo jest z metalu, co oznacza, że może być namagnesowany. Prawdopodobnie może zostać łatwo pokonany za pomocą ataków wodnych gdyż jest z metalu ,więc na jego pancerzu mogła by się pojawić korozja i mógłby stać się powolniejszy.

Brakuje mu klonowania jak jego zwykłej formie.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W "Mapie Nieskończoności" Kevin spytał, dlaczego nie nazywa się Ostateczny Echo, Ostateczny Echo.
  • Ostateczny Echo Echo jest jedynym ostatecznym, który prawie kogoś zabił.
  • Według Derricka, Ostateczny Echo Echo, podobnie jak Echo Echo, jest wykonany z żywych fal dźwiękowych i nosi garnitur bezpieczeństwa.[1]
  • W komiksie z serii "Ben 10: Ultimate Alien" pod tytułem "Ofiara mody", Ostateczny Echo Echo potrafi się klonować, co zostało uznane jako błąd.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj