FANDOM

Ostateczny Echo Echo to wyewoluowana forma Echo Echo.

Wygląd Edytuj

Ostateczny Echo Echo ma niebieską skórę z metalu, kilka niebieskich, wyjmowanych elementów przypominających głośniki. Ma też dłuższe ramiona i nogi. Głos Ostatecznego Echo Echo bardziej przypomina głos robota. Jego usta nie poruszają się, gdy mówi. Nosi symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ostateczny Echo Echo zmienił kształt swojego ciała. Jest ono bardziej kwadratowe. Na głowie znajduje się duży soniczny dysk. Z wielu miejsc na jego ciele biegną dziwne przewody.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak Echo Echo manipuluje dźwiękiem. Może odczepić głośniki z ciała i powielać je oraz atakować wrogów. Ten dźwięk jest tak mocny, że kruszy nawet stal.

Ostateczny Echo Echo ma również zdolność do latania i może latać tak szybko, że usłyszy się tylko potężny grzmot. Zostało potwierdzone, że on lata szybciej niż Jetray. On może stworzyć pole siłowe, miny i bomby mini jądrowe. Najlepszym chwytem Ostatecznego Echa Echa to "Ściana Dźwięku". Polega ona na wysłaniu jednego głośnika do wroga i sklonowanie go, tak aby otoczył go.

Ostateczny Echo Echo może latać i posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę.

Wady Edytuj

2011-10-23 2001

Ściana Dźwięku

Ostateczny Echo Echo jest z metalu, co oznacza, że może być namagnesowany. Prawdopodobnie może zostać łatwo pokonany za pomocą ataków wodnych gdyż jest z metalu , kiedy woda by w niego uderzyła na jego panecerzu pojawiła by się korozja i był by powolniejszy , jeśli wogóle mógłby się ruszać albo może na niego działać siła magnetyczna.

Brakuje mu klonowania jak jego zwykłej formie.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W "Mapie Nieskończoności" Kevin spytał, dlaczego nie nazywa się Ostateczny Echo, Ostateczny Echo.
  • Ostateczny Echo Echo może przetrwać w próżni.
  • Ostateczny Echo Echo jest jedynym ostatecznym, który prawie kogoś zabił.
  • Według Derricka, Ostateczny Echo Echo, podobnie jak Echo Echo, jest wykonany z żywych fal dźwiękowych i nosi garnitur bezpieczeństwa.[1]
  • W komiksie z serii "Ben 10: Ultimate Alien" pod tytułem "Ofiara mody", Ostateczny Echo Echo potrafi się klonować, co zostało uznane jako błąd.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki