FANDOM

Ostateczny Albedo[1] to wyewoluowana forma Albedo - Galwana z planety Galwan Prime.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ostateczny Albedo ma ogromną głowę, a jego mózg wystaje na zewnątrz. Jego ręce i nogi są bardzo małe i wystają z poduszkowca. Na środku głowy ma trzecie oko, a powyżej symbol Ultimatrixa. Kolce boczne zegarka nie są widoczne, ponieważ wbijają się one w mózg.

Jego poduszkowiec jest czerwony i ma prostokątny symbol Omnitrixa z przodu. Po bokach ma strzelby z dwoma lufami. Na głowie widnieje klamra połączona z poduszkowcem.

Umiejętności Edytuj

A157e7ddc72aa6167042c490487b69be

Wiązki laserowe Ostatecznego Albedo

Ostateczny Albedo jest mądrzejszy niż forma pre-ewolucyjna, co pozwala mu na przewidzenie każdego ruchu przeciwnika. Potrafi także latać dzięki swojemu pojazdowi, a z oka może strzelać laserem. Ma zdolności telekinezy, co udowodnił, unosząc Kevina. Potrafi także uwięzić uniesione osoby w wirującej kuli energii, krępującej wszelkie ruchy. Te dwie ostatnie zdolności zostały wspomagane przez wchłanianie mózgu Azmutha, gdyż Albedo wspomniał, że mózg daje mu lepszą kontrolę nad jego własnymi zdolnościami.

Ostateczny Albedo ma też ostre zęby.

Wady Edytuj

Jeśli poduszkowiec zostanie uszkodzony, Ostateczny Albedo nie będzie mógł się ruszać, ponieważ jego mózg jest bardzo ciężki.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ostateczny Albedo jest podobny do M.O.D.O.K.A z Marvela.
  • Ostateczny Albedo przypomina nieco R.E.D.a.
  • Ostateczny Albedo jest zarówno ostateczną formą Szarej Materii.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj