FANDOM

Ben-10-118306036.jpg

Ben i jego sześć pierwszych ostatecznych form

Ostateczne formy to wyewoluowane formy niektórych cudzoziemców z Ultimatrixa. Niektóre z nich zostały zmienione całkowicie, a niektóre mają tylko zmieniony kolor z małymi dodatkami. Jednak każdy ostateczny ma ulepszone największe atuty, a nawet nowe umiejętności.

Koncepcja i kreacja Edytuj

Ultimatebradbe.png

Ostateczny symbol

"Funkcja ewolucyjna" została dodana przez Albedo do Ultimatrixa po ukradnięciu go Azmuthowi. Działa to poprzez umieszczenie DNA cudzoziemca w pewnej symulacji powodującej ewolucję, która odbędzie się za kilka tysięcy lat.

Ten tryb daje większe i lepsze umiejętności kosmitom. Kiedy Azmuth zobaczył pierwszy raz ten tryb, powiedział, że "to wróży kłopoty".

Ostateczne formy mają lepsze umiejętności niż zwykłe, ale od zwykłych zostały niektóre moce zabrane. Ostateczny Szlamfajer ma lepszą wytrzymałość i lepiej kontroluje ogień, ale stracił regenerację Szlamfajera. Ostateczny Pajęczarz jest silniejszy niż Pajęczarz, ale stracił dodatkowe ręce i ogon. Ostateczny Gigantozaur nie może się powiększać jak Gigantozaur, a Ostateczny Echo Echo nie może się multiplikować jak Echo Echo.

Wolność z Ultimatrixa Edytuj

Freed ultimate forms.png

Wolni ostateczni

W odcinku "Największe poświęcenie", sześć ostatecznych form zażądało wolności od Ultimatrixa, przez co Ben prawie poświęcił swoje życie, aby mogli oni uciec z urządzenia. Ostatecznie Azmuth zabrał ich do świata, gdzie będą żyć w pokoju.

Ostateczne formy Edytuj

Ben 10 UA Poster-8x5.jpg

Gigantozaur i jego ewolucja

Ciekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ostateczne formy

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki