FANDOM

Poprzedni odcinek
Nie wszystko złoto, co się świeci
Położenie odcinka Następny odcinek
Gość na molo
Ostateczna rozgrywka
Angielski: Max Out
Max Out
Seria Ben 10: Obca Potęga Numer odcinka 6
Sezon 1 Ogólny odcinek 58
Premiera Twórcy
Polska 17 kwietnia 2009 Scenariusz Jim Kreig
USA 17 maja 2008 Reżyseria Butch Lukic
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Ostateczna rozgrywka  to szósty odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera miała miejsce 17 kwietnia 2009 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Gwen, razem z Benem, prosi Kevina o pomoc w odnalezieniu jej brata Kena. Jadą do małego miasteczka Santa Mira. Gwen po drodze opowiadała, jaki to Ken jest świetny. Odnajdują tam UFOzbiry. Po przesłuchaniu ich, zostali doprowadzeni do wylęgarni, gdzie znajdowała się kolejna maszyna pogodowa. Tymczasem Ken jest przesłuchiwany przez UFOzbira, który dołącza do niego pasożyta zwanego Xenocytem. Wkrótce po tym dziadek Max przez przypadek znajduje Kena, częściowo połączonego z Xenocytem, który wzywa na niego strażników.

Gwen, Kevin i Ben skradają się, lecz zauważyli ich UFOzbiry, którzy zaczynają walczyć. Po drodze, Gwen znajduje Kena, częściowo przemienionego w UFOzbira. Omnitrix Bena nagle zaczyna wariować. Ben przykłada rękę do Kena tym samym myśląc, że jest w środku Omnitrixa. Gdy powraca na Ziemię, Xenocyt został odczepiony od Kena. Później we czterech spotykają się z Maxem, który prosi ich, aby zajęli się ciężarówkami z pasożytami, a on pójdzie do Nadplemieńczyka. Ben stwierdza, że operacja zakończyła się pomyślnie. Tymczasem Nadistota widząc to stwierdza, że więcej ciężarówek przyjedzie tu w ciągu kilku godzin. Wskazuje na hordy UFOzbirów, aby zaczęły wzywać dostawę.

Nie pozostaje inna opcja niż rozczepienie na kawałki Projektora Nicości, doprowadzając tym samym do wybuchu, który niszczy wszytko w promieniu pół mili. Gwen tworzy tarczę dla siebie, Kevina, Bena i Kena. Max czyni to co musi, zostawiając drużynę w wielkim kraterze. Myśląc, że Max nie żyje, postanawiają dokończyć to, co zaczął ich dziadek.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Kenneth Tennyson, brat Gwen zostaje prawie połączony z Xenocytem.
  • Ben odkrywa, że Omnitrix może naprawić uszkodzenia genetyczne, pozwalając przywrócić Ufozbirą prawdziwą postać.
  • Drużyna odnajduje Maxa.
  • Max przenosi się do Pustki, jednak zespół myśli, że on zmarł.

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • Kiedy Ben przekształcił się w Jetray'a i powiedział swoje imię, usta Jetray'a były zamknięte.

Ciekawostki Edytuj

  • Ben jako jedyny nie został zaatakowany przez Xenocyty.
  • Najwyraźniej, Ben, Gwen i Ken zostali nazwani celowo w rodzinie Tennysonów, by ich imiona się rymowały.
  • Okazuje się, że Omnitrix może naprawiać DNA innych istot, w tym przypadku Kena.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki