FANDOM

Orzuk to kosmita z nieznanej próbki DNA

Wygląd Edytuj

W serii "Ultimate Alien", Orzuk ma ciemnoniebieski, prawie fioletowy kolor. Ma długi róg na czubku głowy połączony z tylnym rogiem, krótszym. Ma duże usta rozprzestrzeniające się aż na jego pierś. Posiada również stalowy pas i paski na rękach. Orzuk ma owalne, zielone oczy i symbol Ultimatrixa na brzuchu.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Ben 10: Omniverse", Orzuk bardziej przypomina chrząszcza. Jego dolna warga ma inne zęby, a z boku wystają rogi. Na głowie posiada płetwę w kształcie widły, na którym jest zielony kryształ, a przed nią mały ostry ząb. Orzuk ma teraz dwa palce na nogach i trzy na rękach. Z rąk i nóg wystają mu małe, ostre, czarne kolce. Ma brzuch jasnozielonego koloru, a na piersi symbol Omnitrixa.

Umiejętności Edytuj

Eatle 002.png

Orzuk strzela laserem

Orzuk ma zdolność do jedzenia materiałów, a następnie przekształcania ich w energię, którą wystrzeliwuje za pomocą zielonego promienia z rogu, który jest wystarczająco silny, aby zniszczyć górę, a nawet przytrzymać Vilgaxa Podczas walki z Carlem Nesmithem, Orzuk był w stanie wytrzymać jego laser, który mógł zabić człowieka jednym strzałem.

Wady Edytuj

Orzuk ma martwe pole widzenia, dlatego łatwo do niego się podkraść. Vilgax powiedział, że róg to jest słaby punkt.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Orzuk jest jednym z siedmiu kosmitów, którzy nie pojawiają się w czołówce "Ben 10: Omniverse".
  • W "Omniverse ", usta Orzuka poruszają się, gdy mówi.
  • Im więcej Orzuk zje, tym silniejszy będzie jego laser.
  • Angielskie imię "Eatle" jest połączeniem słów "eat", czyli jeść, i "beetle", czyli żuk.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki