FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Oczniak to kosmita z próbki DNA Opticoida z planety Sightra.

Wygląd Edytuj

Górna część ciała Oczniaka jest pokryta niebieskimi oczami z czarnymi źrenicami, choć jak na ironię, kosmita ten nie ma oczu na głowie, która składa się z jamy ustnej i bardzo dużej pary nietoperzowych uszów. Ma białą skórę na piersi i łapach, a reszta ciała ma siwy kolor. Oczniak nosi czarne spodnie z niebieskimi paskami, a także posiada niebieskie mankiety na nadgarstkach. Nosi też niebiesko-biały pas, na którym znajduje się symbol Omnitrixa.

Umiejętności Edytuj

Oczniak ze swoich oczu może wystrzelić różne wiązki energii. Oczy mogą być łączone w celu tworzenia różnych efektów, np. trzy na jego ramieniu mogą tworzyć promień mrożący. Oczniak może również strzelać ognistymi wiązkami energii. Poprzez połączenie każdego oka w jedno duże na piersi, kosmita potrafi wystrzelić swój najsilniejszy wybuch energii. Kiedy to robi, jego oko niemal odrywa się od jego ciała.

Oczniak może, dzięki swoim oczom, widzieć ze wszystkich stron, co utrudnia przeciwnikom podkradanie się do niego. Jego widzenie przypomina widzenie u owadów - wszystko widzi w zielonym odcieniu. Ma również znakomity słuch.

Wady Edytuj

Gdy oczy Oczniaka zostaną podrażnione, kosmita staje się bezbronny.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj