FANDOM

Obcy X (czyt. Obcy Iks) to kosmita z próbki DNA Niebiańskiej Istoty z Kuźni Stworzenia.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Obcy X to humanoidalny cudzoziemiec, który ma białe dłonie, a poza tym jest cały czarny. Ma drobne białe gwiazdy na całym ciele. Jego oczy są zielone, bez źrenic. Na głowie ma 3 rogi, podobnie jak Way Big. W odróżnieniu od większości cudzoziemców Bena, Iks ma pięć palców. Nosi symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Obcy X zachowuje swój pierwotny wygląd, ale jego broda jest teraz większa. Jest bardziej muskularny, a jego rogi są ​​nieco większe. Nosi symbol Omnitrixa na piersi.

Opis Edytuj

Ben przyznaje, że Obcy X jest jego najsilniejszym i najpotężniejszym obcym, ale nie używa go często, gdyż nie może sobie pozwolić na koszty, które przynosi.

X ma trzy osobowości: Serenę, głos miłości i współczucia, Bellicusa, głos gniewu i agresji, i Bena, głos rozsądku.

Umiejętności Edytuj

So Long And Thanks44.png

X używa swojej mocy, aby zatrzymać Zniszczator

X jest wszechmocny - może zachwiać rzeczywistość i czasoprzestrzeń, stając się praktycznie niepokonanym cudzoziemcem.

Obcy X jest tak potężny, że jego zwykłe myśli mogą stać się rzeczywistością. Potrafi również odtworzyć wszechświat. Moce jakich dotychczas użył to:

Wady Edytuj

Wcześniej, żeby Obcy X wykonał jakiś ruch, choćby najmniejszy, muszą się na to zgodzić przynajmniej dwie z jego trzech osobowości. Okazuje się, że jest to jego głównym problemem.

IKS5.png

Bellicus, Serena i Ben, czyli trzy osobistości Iksa

W odcinku "Ben 10.000 powraca" ujawniono, że Paradox powoduje jedną z jego wad. Stwierdzono, że w alternatywnej linii czasu Albedo przekształcił się w Obcego X i został zatrzymany w bezruchu przez prawie rok.

Mimo swojej wszechmocy, Iks jest podatny na to, że ktoś może absorbować jego moce, np. Darkstar czy Osmozjanin.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Iks pierwszy raz pojawia się w odcinku "Obcy X", gdzie zatrzymał powódź spowodowaną przez złamaną tamę. Po wielu bezowocnych argumentach, Ben przekonuje Serenę i Bellicusa , by przekształcić go w innego obcego. Ben przysięga, że nie będzie korzystać z Iksa ponownie, jako że nie jest wart tej ceny.

  • Obcy X powrócił w odcinku "Kuźnia Stworzenia", gdzie został użyty w nadziei na odnalezienie Kuźni Stworzenia - ostatniego celu, do którego zmierzał Aggregor. Okazało się, że Ben i Kevin opracowali specjalny system blokady Ultimatrixa, aby zapobiec złym, takim jak Albedo, transformację w Obcego X. Został on odblokowany przez specjalne klucze, które posiadali Kevin i Gwen. Po transformacji, Bellicus i Serena rozpoczęli debatę na temat innych rzeczy. Nagle pojawił się Paradox mówiąc Benowi, że nie będzie w stanie przekonać Bellicusa i Sereny do pomocy i wraca do ludzkiej postaci.
  • W odcinku "Wróg ostateczny: część 2", Iks pojawił się w retrospekcji.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W "Ultimate Alien" , Obcy X jest zablokowany przez klucze, które posiadają Gwen i Kevin , dla lepszego zabezpieczenia Ultimatrixa przed nieproszonymi właścicielami.
  • Ben myśli, że Obcy X jest najpotężniejszym cudzoziemcem, ale Dwayne stwierdza, że jest najpotężniejszy, lecz nie najniebezpieczniejszy.
  • W odcinku "Cześć i dzięki za koktajle" odtwarza Wszechświat.
  • Kiedy Ben po raz pierwszy użył Iksa, zatrzymał powódź bez debatowania nad tym dlatego, że Bellicus i Serena dali mu "ulgę" ponieważ jest nowy.
  • X w Obcy X, może pochodzić od rzymskiej liczby X - 10, gdyż Obcy X miał najpóźniej swój debiut, z podstawowych obcych, "Obcej Potęgi".
  • W czołówce Ben 10: Ultimate Alien ma czarne dłonie zamiast białych.
  • Jego wersja w wymiarze 23 to Obcy 23.
  • Obcy X jest jedynym kosmitą, który ma 5 palców.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki