FANDOM

Nyancy Chan to wróg potrafiący kontrolować umysły kotów.

Wygląd Edytuj

Nyancy Chan wygląda jak zwyczajny człowiek. Ma ciemne włosy, a na nich różową kokardę. Nosi różowo-biały strój, a także jasnoróżowe rajstopy. Posiada okulary i naszyjnik z dzwoneczkiem. Ma także kocie łapy na rękach. Na twarzy ma różowe rysy. Najprawdopodobniej jest to japoński strój, z odmiany stylu nazywanego "Cosplay Lollita".

Umiejętności Edytuj

Nyancy może zahipnotyzować koty, by robiły wszystko, co rozkaże. Prawdopodobnie jest również bardzo zwinna.

Wady Edytuj

Nie może kontrolować istot, które tylko przypominają koty, gdyż nie udało jej się zahipnotyzować Rooka.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nyancy Chan zadebiutowała w odcinku "Niestrawność", gdzie za pomocą zahipnotyzowanych tygrysów udało jej się złapać Bena i Rooka. Później bezskutecznie próbowała zawładnąć Revonnahganderem, gdyż myślała, że kosmita jest kotem. Blonko udawał, że jest do jej usług, po czym zakuł ją w kajdanki i oddał w ręce hydraulików.

W odcinku "Przesyłka specjalna", Nyancy Chan pojawiła się na aukcji Psyphona, na której miała być licytowana Gwiazda Karzeł.

W odcinku "Mój ci on", Nyancy Chan za pomocą małych, słodkich kotów okradała ludzi w kinie. Gdy Rook i Ben zauważyli to, pobiegli za zwierzętami. Na miejscu dziewczyna zahipnotyzowała Gniewa i używała go do kradzieży. Po konfrontacji z Loomą i Atteą ponownie próbowała przejąć kontrolę nad bohaterem, lecz Rook aresztował ją.

W odcinku "Pyszny turniej", Nyancy Chan wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Ben uratował przestępczyni, a następnie została ona aresztowana przez hydraulików.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ma dużo wspólnego z Japonią, np:
    • "Nya" (にゃ) w Japonii uważane jest za miauczenie kotów, natomiast "Chan" to japoński damski operator słowny, więc jej pseudonim można dosłownie przetłumaczyć jako "Kobieca kotka".
    • Jej strój to japoński styl (Cosplay lolita) stylizowany na kota.
      • Jej strój ponadto jest jak tokijski strój Anastasiyi Shpaginy, tylko że kolory w niektórych miejscach są odwrócone, np. Anastasiya miała łapki kota różowe z białym futerkiem, a ona ma białe z różowym futerkiem.
    • Koty w Japonii, podobnie jak w Egipcie, uważane są za święte.
  • Jej okulary są podobne do okularów Gwen.
  • W jednym z odcinków kreskówki "Co nowego u Scooby'ego?" wystąpiła reporterka o takim samym imieniu.
  • Jej nazwa jest bardzo podobna do popularnego internetowego kota - "Nyan Cata".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki