FANDOM

Poprzedni odcinek
Co się wykluło?
Położenie odcinka Następny odcinek
Początek końca
Noc żywych koszmarów
Angielski: Night of the Living Nightmare
Vlcsnap-2012-03-10-15h52m54s125
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 49
Sezon 3 Ogólny odcinek 147
Premiera Twórcy
Polska 18 lipca 2012 Scenariusz Don McGregor
USA 10 marca 2012 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Noc żywych koszmarów to czterdziesty dziewiąty odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 18 lipca 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Thedreameater1

Zjadacz Snów na twarzy Bena

Ben śpi, lecz nagle przyczepia się do niego Cassiopeiański Zjadacz Snów - dziwny pasożyt powodujący koszmary. Chłopak zaczyna krzyczeć, lecz dźwięki są tłumione, więc zamienia się w NRG i pozornie (w śnie) zabija pasożyta. Ben włącza telewizor, lecz on śnieży, więc odłącza kabel, a on dalej działa. Przechodzi się po domu i atakuje go UFOzbir. Ben jako Czteroręki rzuca nim w dom sąsiadów. Chwilę później sprawdza, a go nie ma. Potem dzwoni do Gwen i Kevina, ale bez skutku.

Na ulicy pojawia się Vilgax i niszczy samochód Bena. Chłopak zmienia się w Plazmę, lecz po nieudanym ataku zwraca się do Ostatecznego Pajęczarza. Następnie Vilgax zostaje potrącony przez ciężarówkę bez kierowcy i znika. Ben idzie do garażu Kevina, lecz zamiast Osmozjana stoi tam Aggregor. Chłopak zmienia się w Polarnego, a wróg znika. Ben bierze samochód Kevina i jedzie do Julii, gdzie Statek się z nią łączy i atakuje chłopaka.

Chłopak przekształca się w Orzuka i walczy do momentu zniknięcia dziewczyny. Ben jedzie przez las i widzi człowieka - autostopowicza, lecz jedzie dalej. Chwilę później spogląda w lusterko i widzi Hexa wewnątrz auta. Jednak gdy on znika, pojawia się na drodze, a Ben, próbując go uniknąć, wpada na drzewo.

Gwen i Kevin pokazują się i mówią, aby Ben dał im Ultimatrix, bo nie umie z niego korzystać. Ben nie wierząc, że to jego przyjaciele, zmienia się w Przeginkę i ucieka do lasu. Gwen zamienia się w Anodytkę i używa mocy, aby znaleźć kuzyna. Kevin dotyka Ultimatrixa, zmieniając się w Ostatecznego Kevina, a Ben, chcąc się uratować, wybiera Amfibiana, ogłuszając Kevina. Gwen uważa, że Ben go zabił i każe oddać Ultimatrix. Ben, domyślając się, że to Albedo, zmienia się w Szlamfajera i unieruchamia Gwen, która zmienia się na Albedo. Galwan zmienia się w Raptusa i ucieka, a Ben robi to samo. Heros znajduję się w Mr. Smoothy i atakuje go Przeginka, po nieudanej próbie Albedo zmienia się w Ziąba z myślą zamrożenia Bena. Chłopak się uwalnia. Potem Albedo zmienia się w NRG i strzela w Tennysona, lecz on pokonuje barierę i wyciąga go z garnituru. Potem Galwan próbuje Łebkrabem, ale też bez skutku. Albedo próbuje założyć znów Benowi zjadacza snów, lecz poślizguje się na koktajlu. Akcja przenosi się do pokoju Bena. Okazuje się, że Ben nie miał w ogóle na sobie Zjadacza Snów, tylko Albedo, i to był jego koszmar.

Grupa zabiera Albedo do galwańskiego lekarza, aby bezpiecznie usunął pasożyta. Odcinek kończy się na sceną w której Albedo siedzi w koncie, skulony i wystraszony, a kosmici z Omnitrixa podchodzą do niego.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Ben Edytuj

Albedo Edytuj

W koszmarze Edytuj

Błędy Edytuj

  • W jednej ze scen, drzwi w samochodzie Kevina są szare, a nie zielone.
  • Kiedy Albedo jako Raptus ucieka od Bena, jego oczy są zielone.
  • Kiedy Ostateczny Kevin trzyma Bena, ramiona Łebkraba są przebarwione na ułamek sekundy.
  • Kiedy Raptus biegnie do Mr. Smoothy, jego symbol Ultimatrixa znika.
  • Plazma zmienia się bezpośrednio w Ostatecznego Pajęczarza.

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki