FANDOM

Niebiańskie Istoty to rasa wszechmocnych istot z Kuźni Stworzenia.

Wygląd Edytuj

Niebiańskie Istoty mają ludzką sylwetkę. Mogą być ogromni, jak i mali. Mają białe gwiazdy (kropki) porozrzucane na całym ciele i trzy rogi na głowie. Ich twarz składa się wyłącznie z oczu.

Widziano zarówno kobiety jak i mężczyzn z gatunku Niebiańskich Istot.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Niebiańskie Istoty mają białe dłonie, a poza tym są cali czarni. Mają drobne białe gwiazdy na całym ciele. Ich oczy są bez źrenic. Na głowie mają 3 rogi, podobnie jak Ostateczny Way Big lub Klon. Niebiańskie Istoty mają po pięć palców.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Niebiańskie Istoty zachowują swój pierwotny wygląd, ale broda mężczyzn jest teraz większa. Są oni bardziej muskularni, a ich rogi są ​​nieco dłuższe i muskularniejsze.

Zachowanie Edytuj

Niebiańskie Istoty debatują ciągle w Kuźni Stworzenia i nie są zaangażowane "drobnymi dodatkami" reszty życia.

Niebiańskie Istoty posiadają wiele osobowości. Większość osobowości musi się zgodzić, by coś zrobić. Kiedy Niebiańska Istota się wypowiada, mówi kilkoma głosami na raz. Według Dwayne'a, małe Niebiańskie Istoty nie posiadają żadnej osobowości, dlatego Ostateczny Aggregor chciał wchłonąć moce dziecka, żeby sam kierować Niebiańską Istotą.

Umiejętności Edytuj

Niebiańskie Istoty są wszechmocne - mogą zachwiać rzeczywistość i czas/przestrzeń, stając się prawie niepokonanym cudzoziemcem. Oni są też tak potężni, że ich zwykłe myśli mogą stać się rzeczywistością. Potrafią również stworzyć wszechświat.

Rozmnażanie Edytuj

Baby Celestialsapien.png

Dziecko Niebiańskich Istot

Niebiańskie Istoty rozmnażają się przez utworzenie na rękach matki świecącej kuli, w której rozwija się potomek. Według Dwayne'a, rozwój ten zajmuje tysiące lat.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

AlienX TabberOV.png

Ciekawostki Edytuj

  • Paradox nie może się zbliżać na więcej niż 500 lat świetlnych od każdej Niebiańskiej Istoty.
  • Według Dwayne'a, Niebiańskie Istoty mieszkają też w Drodze Mlecznej.
  • Według Matta, Niebiańskie Istoty mają przeróżne osobowości: Bellicus i Serena to unikalne osobowości Obcego X.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki