FANDOM

Nicość, znana też jako Pustka lub Niebyt, to alternatywny wymiar utworzony przez Galwanów jako kolonia karna. Jest wypełniony latającymi skałami. Strażnicy Nicości strzegą tego więziennego wymiaru.

Do Nicości można się dostać m.in. przez Projektor Nicości. Max jest znanym posiadaczem tego urządzenia. On i jego były partner, Phil, posiadali jeden taki projektor i uwięzili tysiące cudzoziemców w Nicości jako hydraulicy. Jeśli projektor zostanie uszkodzony i ktoś spróbuje uzyskać do niego dostęp, sam niszczy się natychmiast, podobnie do granatu ręcznego, ale z dużo większą siłą.

Okazuje się, że mieszkają tu również potomkowie przestępców.

W serii "Obca Potęga", Pusty przejął kontrolę nad Nicością i próbował przebić się do wymiaru Bena poprzez wiertarkę zasilaną Koremitem, ale został pokonany przez Bena, Maxa, Helen, Pierce'a, Manny'ego i niektórych innych kosmitów.

Znani więźniowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nicość wydaje się być przerażającym miejscem.
  • Null Void Prison

    Ucieczka z więzienia w Nicości

    Nicość jest podobna do Strefy Widmo, międzygalaktycznego więzienia w uniwersum Supermana, które utrzymuje niebezpiecznych przestępców, takich jak Generał Zod.
  • Z jakiegoś powodu, Nicość jest fioletowa w oryginalnej serii, ale czerwona w "Obcej Potędze".
  • W "Omniverse", wygląd Nicości to połączenie oryginalnej serii i "Obcej Potęgi".
  • Nicość jest miejscem w grze "Ben 10: Galactic Racing".
  • Nicość to miejsce, do którego trafiają więźniowie z wymiaru Bena i wymiaru Rexa.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki