FANDOM

Nemetrix jest podrobionym odpowiednikiem Omnitrixa. Posiadał go Khyber do zmieniania swojego zwierzaka w drapieżniki kosmitów Bena.

Cerebroskorupiak o imieniu doktor Psychobos i Galwaniczny Mechamorf Malware wynaleźli Nemetrix dla Khybera w celu zdobycia Omnitrixa Bena.

Wygląd Edytuj

Nemetrix ma kształt sześciokąta. Jest w kolorze czerwonym i srebrnym z czarną obwódką. Symbol wygląda jak szczęki z ostrymi zębami.

Moce i umiejętności Edytuj

Nemetrix ma zdolność do przekształcenia się jak Omnitrix, lecz przekształca użytkownika w nierozumne obce istoty, które są rzeczywiście drapieżnikami cudzoziemców Bena. Kot Khybera może przekształcić się z instrukcjami udzielonymi przez swojego właściciela poprzez gwizdanie.

Nemetrixaboutotransform2

Nemetrix na szyi Zed

Drapieżniki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna nazwa to Predatrix (prawdopodobnie od słowa predator - drapieżnik).
  • Obce formy, które zawiera Nemetrix, nie są uważane za czujące, dlatego nie są one w Omnitrixie ani w Strumieniu Kodonu.
  • Derrick powiedział, że Khyber miał Nemetrix przez 5 lat, co jest prawdą zważywszy na pojawienie się Phila z Nemetrixem, służącym do badań.
  • Derrick powiedział, że obcy w Nemetrixie to dzikie bestie, a w Omnitrixie to osobniki myślące, podobne do ludzi.
  • Symbol Nemetrixa przypomina paszczę z ostrymi zębami.
  • Prawdopodobnie jest w nim drapieżnik Way Biga. Derrick powiedział, że będzie to coś w rodzaju wirusa.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nemetrix

  • Drapieżniki!

    4 wiadomości
    • To dziwne bo w odcinku "Za potęgę mózgu" Khy...
    • Tak Squeep, ale to byli dotychczasowi kosmici. Derrick potwierdził, że jest ich bardzo dużo w Nemetrixie. Zauważ, że ponownie Khyber uciek...

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki