FANDOM

Nekroziębianie to pozaziemskie gatunki przypominające ćmy. Pochodzą z Kylmyys. Niektórzy Nekroziębianie żyją na pół roztopionej, pół zamrożonej planecie Mykdl'dy.

Wygląd Edytuj

Nekroziębianie to cudzoziemcy wykazujący uderzające podobieństwo do mitycznego Mothmana. Są  niebieskie lub białe. Mają skrzydła, które nadają im wygląd ćmy lub motyla.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Nekroziębianie mają czarno-niebieskie ciało z białymi plamami na rękach i nogach, które przypominają lód. Na głowie posiadają usta, które nie otwierają się. Mają też wielkie niebieskie skrzydła.

Nekroziębianie się nie zmienili i wyglądają tak samo jak w AF.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nekroziębianie stali się bardziej muskularni i mają większe wystające brwi. Posiadają też większe skrzydła.

Umiejętności Edytuj

Bigchill6.png

Nekroziębianin używa swej mocy

Nekroziębianie mogą zamrażać lodowym oddechem lodem, latać i stać się niematerialni. Mogą również złożyć skrzydła i czułki tworząc kaptur i długą szatę. Nekroziębianie mogą przeżyć w bardzo niskich oraz bardzo wysokich temperaturach.

Rozmnażanie Edytuj

Nekroziębianie rozmnażają się bezpłciowo przez składanie jaj raz na 80 lat. Budują gniazdo z dużych ilości metali, głównie z żelaza, w którym ich dzieci się wylęgają. Kiedy dzieci wykluwają się, mają apetyt na metal i najpierw jedzą gniazdo, a potem instynktownie lecą na rodzinną planetę (jeśli nie są na niej).

Forma wyewoluowana Edytuj

800px-Ultimate Bigchill.png

Wyewoluowany Nekroziębianin

Wyewoluowani Nekroziębianie mają czerwone skrzydła i skórę, a nie niebieskie. Ich skrzydła i anteny mają wzorce ognia. Wciąż mogą stać się niematerialni i zamrażać lodowym oddechem. Mogą także tworzyć "płomienie lodu".

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

BigChill TabberOV.png

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo "Nekroziębianin" pochodzi od słów "Nekro", czyli śmierć i "ziąb".
  • Według Mamy Wredziak, tłuczone skrzydła Nekroziębianina to dobre jedzenie dla niemowląt.
  • Tak samo jak Florauny mieszkają na 2 planetach w porównaniu do innych gatunków.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki