FANDOM

Nadistoty lub Nadplemię, dawniej znani jako Atasianie, to potężny gatunek z planety Augstaka.

Wygląd Edytuj

Nadplemię było rasą białych kosmitów z czarnymi nogami i rękami oraz fioletową twarzą. Posiadali wiele czerwonych oczu i składane pomarańczowe skrzydła.

Po naprawie genetycznej przez Omnitrix, Nadistoty są spotykane w wielu kolorach.

Umiejętności Edytuj

Nadistoty mają zwiększoną wytrzymałość, a także ogromną siłę. Mają też składane skrzydła pozwalające im latać. Mogą odsłonić małe skrzydełka na brzuchu, ujawniając tym samym macki, które mogą używać do picia wody z ziemi. Mogą również strzelać swoimi ostrymi pazurami.

Wady Edytuj

Ze względu na to, że na Augstace panuje zimno, nie mogą żyć długo tam, gdzie jest ciepło, bo może doprowadzić to do odwodnienia. Ponadto przed naprawieniem genetycznym byli podatni na choroby i sterylności, przez co byli na skraju wyginięcia.

Historia Edytuj

Highbreed DNA

Komórka DNA Nadistoty w Omnitrixie

Atasianie nazywają siebie Nadplemieniem, ponieważ gardzą innymi gatunkami i wierzą, że są "lepsi" od nich. Wierzą także, że są pierwszym powstałym gatunkiem. Według Dwayne'a nie mają na to dowodów, po prostu tak mówią.

Nadplemię jest jakby rasistowskim plemieniem, wierzy, że ich DNA jest najczystsze ze wszystkich gatunków i starają się oczyścić wszechświat z "niższych form życia". Aby osiągnąć to, wysyłają na podbijaną planetę oddziały Xenocytów. UFOzbiry budują ogromny łuk teleportacyjny, przez który główni rządzący Nadplemieniem przybywają i niszczą planetę.

Nadplemię nie ukrywa nienawiści do innych ras, w "Ben 10 powraca: część 2", jeden z Nadplemieńczyków, walcząc z Gigantozaurem, wyzywał go od "brudu" i "szumowiny", a nawet gdy kosmita go ugryzł, powiedział, że "zaraził się" od niego.

Highbreed Council

Rada Nadplemienia po fuzji genetycznej

Ze względu na to, że Nadistoty wierzą, że ich DNA jest najczystsze, potrafili utrzymać ich czystość krwi przez długi czas. Ta idea stała się dla nich zgubą, ze względu na brak różnorodności genetycznej, co przyczyniło się do podatności na choroby, zakażenia, itd. Ich cała rasa przestała się rozmnażać, co doprowadziło prawie do wyginięcia. Kiedy Nadistoty umierały, nie chcieli doprowadzić do tylko ich śmierci, więc podjęli ekstremalne wyzwania do zabijania innych. Nawet w odcinku "Gdy wszystko inne zawiedzie" widać było, że są bardzo posłuszni dla swoich dowódców, a także bojąc się umierać, woleli zrobić to niż żyć. 

Ben użył Omnitrixa, aby zrekonstruować DNA Nadplemienia, pobierając tym samym próbkę DNA do zegarka. Szok utraty czystości, która była filarem ich tożsamości kulturowych, przyczynił się do chęci samobójstwa. Następnie pojawił się Reinrassic III mówiąc, że Ben pomógł mu znów żyć, ratując go. Wówczas przez to rada wybiera go na nowego dowódcę oświadczając, że wojna się skończyła.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nadistoty są podobne do ludzi z czasów Hitlera - nazistów. Chcieli zabić wszystkich, mając obsesje na punkcie "czystości".
  • Według Dwayne'a McDuffiego, teleportery zostały wynalezione przez Nadistoty.

Zobacz także Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki