FANDOM

Poprzedni odcinek
Wszystkiego najlepszego
Położenie odcinka Następny odcinek
Drapieżniki i ofiary: część 1
Na rybach
Angielski: Gone Fishin’
Gone Fishin.png
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 101312
Sezon 122 Ogólny odcinek 160
Premiera Twórcy
Polska 21 listopada 2012 Scenariusz Tom Minton
USA 8 grudnia 2012 Reżyseria Chris Berkeley
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Na rybach to dziesiąty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego polska premiera miała miejsce 21 listopada 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Podczas zwyczajnego połowu, rybak obserwuje ze swojego kutra, jak statek pasażerski zasysany jest przez potężny wir wodny. Rybak próbuje skontaktować się przez radio, ale jest późno i jego łódź również zostaje wessana.

Tymczasem Ben, Rook, Max i specjalista Patelliday łowią ryby w Podmieście. Nasz bohater nie ma jednak wystarczającej cierpliwości, by cokolwiek upolować, co nie wprawi go w dobry humor. W pewnym momencie jego kompan nauczy go sztuczki łowienia "na rękę" i chyba będzie to pierwsza ryba, jaką uda się złowić naszemu bohaterowi. Później zmienia się w Zębala i, wraz z Patelliday'em, wskakuje do wody. Nagle specjalista zostaje porwany przez roboty skorupiaki.

Ben zmienia się w Gniewa i próbuje uratować go, ale bezskutecznie. Ben wychodzi z wody i wyjaśnia całe zajście Maxowi i Rookowi. Wyruszają szukać Patelliday'a. Przychodzą do miejsca strzeżonego przez roboty, z którymi Ben jako Fachura szybko się rozprawia.

Tymczasem Patelliday jest na statku pirackim, gotowy do gotowania. Okazuje się, że piraci dowodzeni przez kapitana Korka porywają statki przez wiry, umieszczają je w olbrzymich butelkach i sprzedają kolekcjonerom. Chcieli zjeść Patelliday'a jako przysmak, jednak temu udaje się uciec.

Ben, Max i Rook przybywają do miejsca strzeżonego przez Krakkena. Ben zamienia się w Crashhoppera i wchodzi jego do żołądka, powodując niestrawności, które pokonują potwora. Następnie znajdują pole siłowe, a za polem Patelliday'a. Wchodzą do statku, by uratować ludzi zamkniętych wewnątrz butelek przez uduszeniem.

Kork znajduje ich, a Ben jako Diamentogłowy walczy z kapitanem. Po długiej walce, Kork przypadkowo niszczy swój statek, podczas gdy Rook uwalnia ludzi z butelek. Wszyscy wracają na powierzchnię, a kapitan Kork zostaje aresztowany.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici z Omnitrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • W jednej ze scen symbol Omnitrixa Zębala był na jego klatce piersiowej, a nie na pasie.
  • W jednej scenie, światełko na głowie Zębala jest białe.
  • W jednej scenie symbol Rooka jest cały czarny.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego premiera w Polsce odbyła się szybciej niż w USA.
  • W Polsce odcinek ten zalicza się jako ostatni z serii pierwszej, podczas gdy w USA jest odcinkiem z serii drugiej.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Na rybach

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki