FANDOM

Mucha to kosmita z próbki DNA Lepidopterrana z planety Lepidopterra.

Wygląd Edytuj

185px-Stinkyfly 005

Muszka

Ben 10 Edytuj

Mucha jest owadem z czterema odnóżami i dwoma rękoma, na których są czarne rękawiczki. Ma pomarańczowe oczy na czułkach. Jego skrzydła są duże i mają linie. Nosi czarno-biały strój z czarnym ogonem. Jego skóra jest zielona. Posiada symbol prototypu Omnitrixa na głowie.

W "Ultimate Alien", Mucha jest taki sam jak w oryginalnej serii, lecz oczy są zielone i nie ma rękawiczek. Jego kolor skóry jest jaśniejszy. Nosi symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Omniverse", Mucha ma większe skrzydła, a jego strój sięga tylko do czoła i jest zielono-czarny. Jego ogon jest większy i ma czarne końcówki na oczach. Nosi symbol Omnitrixa na głowie.

Mucha 11-letniego Bena jest taki jak 16-letniego, tylko zamiast zielonego ma biały strój.

Umiejętności Edytuj

Insecto 2

Mucha wymiotuje

Mucha posiada skrzydła, dzięki którym może szybko latać. Może on również nosić przedmioty cięższe od ciała i nie tracić prędkości lotu. Jego ogon jest tak ostry, że może nim ciąć stal.

Mucha może pluć wysokociśnieniowym szlamem z ust lub oczu. Ciecz ta może być gorąca, klejąca, gasząca ogień, wybuchająca, po wymieszaniu z ogniem lub przypominająca galaretkę. Mucha może wydostać się z pułapki dzięki wystrzeleniu szlamu i użyciu go jako liny.

Młoda mucha może wypuszczać trujący gaz.

Wady Edytuj

Mucha jest podatny na wszelkie trucizny lub chemiczne gazy.

Chociaż szkielet kosmity jest bardzo mocny, to jego skrzydła są bardzo delikatne i mogą ulec zniszczeniu lub zamoczeniu.

Zapach muchy sprawia, że nie potrafi się ukryć, przed żadnym przeciwnikiem o dobrym zmyśle powonienia.

Jego maź może zostać zneutralizowana przez mgłę którą tworzy Buglizard.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Szlam Muchy przypomina mieszankę gumy, cementu i ciepłych płatków owsianych.
  • Mucha pojawiła w 26 odcinkach.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki