FANDOM

Mt Rushmore

Mt. Rushmore w "Omniverse"

Mt. Rushmore National Memorial (lub po prostu Mt. Rushmore) to lokalizacja na Ziemi, która była używana jako baza hydraulików.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

W finale pierwszego sezonu "Ben 10" Max ujawnił, że Mt. Rushmore jest główną bazą hydraulików . Wykazano, że znajduje się w niej wiele kosmicznych technologii, w tym arsenał broni ciężkiej, do którego można uzyskać dostęp poprzez otworzenie różnych szuflad. Ta technologia została użyta do dostania się na statek Vilgaxa i uratowania Bena.

W odcinku "Prawda" góra została odwiedzona przez Phila, który ukradł Projektor Nicości, żeby uwolnić kosmitów z Niebytu. Został zatrzymany i wysłany do tego wymiaru przez Tennysonów.

W odcinkach "Ben 10 kontra Minus 10", Rushmore była głównym miejscem ostatecznej walki pomiędzy Tennysonami a Minus 10. W bazie znajdowała się Sub-Energia, która została skradziona przez Wiecznego Króla, ale Upchuck zatrzymał go, połykając energię i tworząc potężny wybuch. Eksplozja ta zniszczyła Mt. Rushmore, przez co Tennysonowie używali hologramu, by nikt nie dowiedział się o wyrządzonych szkodach.

Ben 10: Protector of Earth Edytuj

Mt. Rushmore jest jednym z poziomów w grze wideo "Ben 10: Protector of Earth". Akcja tej gry dzieje się w alternatywnej linii czasu.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

W serii "Ben 10: Obca Potęga" zespół krótko odwiedził górę w odcinku "Wojna światów: część 1", by uwolnić Darkstara z Nicości.

Mushmore base

Mt. Rushmore w serii "Ultimate Alien"

Okazało się, że w ciągu oryginalnej serii, "Obcej Potęgi " i "Ultimate Alien" góra została naprawiona (prawdopodobnie przez hydraulików). Jednak została ponownie uszkodzona przez Vilgaxa i ezoteryków. Nie wiadomo, czy po tym zdarzeniu została ponownie odbudowana.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Ben 10: Omniverse" okazuje się, że góra Mt. Rushmore stała się w pełni funkcjonują bazą hydraulików, kiedy Ben miał 11 lat. W odcinku "Znowu Malware" była używana do przetrzymania Psycholeopterrana. Później baza została zaatakowana przez Malware'a podczas gdy Khyber pobrał próbkę DNA kosmity.

W odcinku "Promień transmutacji", pięć lat przed "Omniverse", doktor Animo opanował bazę i próbował użyć jej w celu rozpowszechniania jego promienia mutacji na Ziemi za pośrednictwem satelity hydraulików. Został zatrzymany przez 11-letniego Bena, Gwen i Maxa. W tym odcinku okazuje się, że drony bezpieczeństwa strzegą tej siedziby hydraulików.

Znana technologia Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

​Gry Online Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki