FANDOM

Poprzedni odcinek
Uwolnić Skrzegita
Położenie odcinka Następny odcinek
Cześć i dzięki za koktajle
Mrowisko
Angielski: It Was Them
Them78
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 665
Sezon 111 Ogólny odcinek 156
Premiera Twórcy
Polska 24 października 2012 Scenariusz David McDermott
USA 20 października 2012 Reżyseria Christopher Berkeley
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Mrowisko to szósty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego polska premiera miała miejsce 24 października 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Ben zamawia frytki chilli, podczas gdy Khyber szpieguje go przez swoją mini lunetę. Kiedy chłopak ma zacząć jeść, nagle Zed zamienia się w Grzmotorobaka  i atakuje go. Ben zamienia się w Diamentogłowego i walczy ze Grzmotorobakiem. Diamentogłowemu udaje się go złapać, lecz niestety ucieka.

Ben idzie do samochodu Rooka, gdzie mu mówi, że od jakiegoś czasu strasznie dużo groźnych zwierzaków zaczęło go napadać, a one mogą być dziełem Anima. Obaj poszli zbadać więzienie doktora. Tam go nie było, Ben jednak zauważa tunel. Oboje wchodzą do tunelu, gdzie atakuje ich gigantyczna mrówka. Ben chce się zmienić w Szlamfajera, niestety jednak zmienia się w Echo Echo. Kosmita otacza mrówkę i atakuje ją dźwiękiem. Nagle Rook i Ben zostają otoczeni przez stado mrówek, które chwilę później się wycofują. Ben i jego partner wychodzą z tunelu. Rook myśli, gdzie może być  Animo. Ben mówi, że pewnie w wielkim mrowisku, które zauważają przed sobą. Właściciel Omnitrixa chce się zmienić w kosmitę, lecz Rook wkłada rękę w leżącą w pobliżu maź i brudzi nią     Bena, oraz siebie i mówi, że teraz mrówki nie wyczują ich zapachu. Kiedy już są w mrowisku, zauważają doktora Animo, który mówi, że zamieni każdą mrówkę na Ziemi w mutanta i będzie ich królem.

Rook Blonko wyrywa jednej mrówce część promienia i stara się ją zniszczyć. Ben zamienia się w Gniewa, któremu udaje się pokonać trzy mrówki, ale więcej już nie dał rady. Potem zamienia się w wielkiego konika polnego, któremu nadaje nazwę Crashhopper. Z jego pomocą chłopak łatwo walczy z mrówkami. Nagle pokazuje się pies Khybera, który tym razem przyjmuje formę Mucilatora. Ben myśli, że to pies Anima, ale on zaprzecza. Crashhopper przykleja się do brzucha przeciwnika. Khyber zaś wyciąga miecz, by zabić Bena. Ben, kiedy się już uwalnia, niszczy hełm Anima, a mrówki atakują psa Khybera. Khyber i jego zwierzę uciekają, a doktor Animo znowu zostaje aresztowany i przysięga zemstę.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici z Omnitrixa Edytuj

Kosmici z Nemetrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Postacie z retrospekcji Edytuj

Wrogowie Edytuj

Wrogowie z retrospekcji Edytuj

Kosmici Edytuj

Ben Edytuj

Pies Khybera Edytuj

Błędy Edytuj

  • W jednej scenie, prawe oko Echo Echo nie posiada czarnego konturu.
  • W scenie, w której Rook wyciera mazią twarz Bena, symbol Omnitrixa na Proto-Sprzęcie jest nieproporcjonalny.
  • W scenie końcowej, w jednym ujęciu w ciężarówce, Ben podczas rozmowy z Rookiem nie miał Omnitrixa.
  • W jednej scenie szyja Gniewa była pomarańczowa, a nie biała.
  • Kiedy Ben i Rook stoją przed Animo, mazi mrówek nie było na ich ciałach.
  • W jednej ze scen widzimy, że podeszwy stóp Diamentogłowego były czarne, a nie zielone.
  • W jednej scenie podbrzusze Gniewa było pomarańczowe, a nie białe.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, kiedy Ben i Rook widzą psa Khybera w prawdziwej formie.
  • Wszyscy kosmici, którzy się tutaj pojawili, mają jakiś debiut.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki