FANDOM

New mr smoothie.png

Mr. Smoothy w "Omniverse"

Mr. Smoothy (czyt: Mister Smutis) jest to punkt restauracyjny, który serwuje koktajle. Ben i zespół są częstymi klientami. Zakład został zniszczony w odcinku Pozdrowienia z Techadona, ale widać, że odbudowano go w Wiele zmian: część 1.

Mr. Smoothy serwuje najdziwniejszy asortyment smaków wykonanych na zamówienie, np. "czekolada i marchewka", "nektaryny", "Mango z jagodami i dodatkowymi kawałkami Echinacea (kwiatka)" oraz mięsne, takie jak koktajl z "barankiem i sardynkami".

Ben  jest niesławny do picia tych smaków. W odcinku Komornicy, bracia Wredziakowie zniszczyli go, a w Powrót Czarodziejki Mr. Smoothy ożył, a jego zadaniem było pokonanie Upchucka, który upił się nim. Ben twierdzi, że za te wszystkie zniszczenia właściciele zabraniają mu wchodzić.

W Bellwood jest aż 23 placówek Mr. Smoothy.

W odcinku Cześć i dzięki za koktajle, po tym jak wszechświat został zniszczony przez Zniszczator i ponownie zbudowany przez Obcego X, w nowej wersji wszechświata maskotka Smoothy'ego i logo różnią się, a Ben mówi, że koktajle różnią się od tych z poprzedniej wersji wszechświata.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Mr.smoothy bulid.jpg

Mr. Smoothy w AF i UA

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry Edytuj

Części klienci Edytuj

Znani pracownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki