FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Mot Snikrep jest kosmicznym przestępcą.

Wygląd Edytuj

Mot Snikrep jest grubym, czerwonoskórym kosmitą z wielkimi czarnymi ustami na brzuchu. Nosi czarne metalowe spodnie i rękawice, oraz małą głowę z płaskimi, żółtymi oczami. Od niej rozciągają się czarne linie, pomiędzy którymi rosną żółte kule. Mot Snikrep posiada krótki, ale gruby ogon.

Umiejętności Edytuj

Future Diamondhead vs. Mot Snikrep

Super siła Mot Snikrepa

Mot Snikrep posiada super siłę, dzięki której jest trudnym przeciwnikiem. Wraz z zwiększoną wytrzymałością, jest jednym z silniejszy przestępców.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Mot Snikrep zadebiutował w odcinku "Ken 10", gdzie niszczył miasto. Gdy usłyszał o tym Ben 10.000, przybył na miejsce, aby zlikwidować zagrożenie. Po kilku minutach wróg został pokonany, po czym zamknięty w Nicości.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mot Snikrep był jednym z prototypów Upchucka, jednakże nie został wykorzystany jako forma z zegarka, dlatego stał się alternatywnym przestępcą.
    • Mając być Upchuckiem, Mot Snikrep nosił symbol Omnitrixa na głowie, a jego kule na rękach były zielone.
  • Usta Mot Snikrepa są podobne do ust Wulpimancerów, natomiast ciało jest podobne do Klapmacha.
  • Jego oryginalna jak i dubbingowa jest pisanymi od tyłu słowami "Tom Perkins", które są imieniem i nazwiskiem projektanta tej postaci, Thomasa Perkinsa.
    • Tom także początkowo nadał mu imię "Gullet", co w języku polskim znaczy "przełyk", "gardło", jednak Trivia Marathon zapisała jego oficjalne imię właśnie, jako Mot Snikrep.

Zobacz też Edytuj