FANDOM

Poprzedni odcinek
Nie pijcie wody
Położenie odcinka Następny odcinek
Pojedynek na szosie
Moje wielkie kosmiczne wesele
Angielski: Big Fat Alien Wedding
Big Fat Alien Wedding
Seria Ben 10 Numer odcinka 43
Sezon 4 Ogólny odcinek 43
Premiera Twórcy
Polska 6 kwietnia 2008 Scenariusz Eugene Son
USA 2 sierpnia 2007 Reżyseria Sebastian O. Montes III
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
 Moje wielkie kosmiczne wesele to czterdziesty trzeci odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 6 kwietnia 2008 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Max wraz z wnukami przyjeżdża na ślub swojego bratanka, ale okazuje się, że przygotowania nie idą po jego myśli. Przed dniem ślubu Ben próbuje popływać w jeziorze, aby złapać cudzoziemca, który sabotuje uroczystość. Ben pokonuje błotnego potwora jako Kulopłot, ale gdy wychodzi z wody, rodzice pana młodego kierują w niego pistoletami. Ucieka z pomocą Gwen, a Max wyjaśnia, że rodzina od strony pana młodego to hydraulicy, a krewni ze strony panny młodej to kosmici znani jako Linopaninowie, z którymi hydraulicy walczyli aż do spotkania Joela i Camille. Ten ślub reprezentuje rozejm. Podczas obiadu z rodzinami grupa spotyka byłego chłopaka Camille. Ben próbuje walczyć z nim jako Diamentogłowy i popycha go to jacuzzi, gdzie rozpuszcza się w wodzie.

Po tym incydencie rodzice Joela próbowali przekonać syna i Camille, by anulować ślub. Odmówili, zabraniając im przynosić jakiegokolwiek sprzętu hydraulików na wesele, które odbyło się następnego dnia. Jednak w dniu ślubu wybucha chaos, kiedy rodzice Camille i jej były chłopak zbuntowali się przeciwko małżeństwu. Max uświadamia sobie, że oni po prostu wykorzystali do sabotażu byłego córki, przez co mogli ukryć swoje prawdziwe oblicze. Mannowie próbowali wyeliminować Joela, jednak Ben jako Inferno pokonuje ich z niewielką pomocą Maxa, a ceremonia zostaje pomyślnie zakończona.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Błędy Edytuj

  • Kiedy Kulopłot wychodzi z wody, pasek na jego brzuchu znika.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku Ben uczy się tańczyć od Gwen, a później tańczy z Lucy.
  • Ten odcinek zdradza nazwy gatunku Kulopłota i Diamentogłowego.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!