FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Jest to jedna z możliwych, alternatywnych wersji Maxa Tennysona.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Max nosi taką samą koszulkę jak Max i spodnie niebieskie z żółtymi liniami. Ma brodę i lekko widoczne wąsy. Ma też ramię robota, które może przekształcić broń laserową.

W "Ken 10" Max jest chudszy, a jego ręka nie jest już zamaskowana. Broda Maxa zniknęła.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Max znacznie się nie zmienił, jednakże posiada więcej zmarszczek i mniej włosów. Jest lekko przygarbiony i nosi czerwoną, hawajska koszulę z białymi kołnierzykami, a także białe spodnie. Ma też ramię robota, które może przekształcić broń laserową.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Dziadek Max pojawił się w odcinku "Ben 10.000". Powiedział, że Ben nigdy nie odwiedza go, ale widuje się z Gwendolyn. Zabrał Bena, Gwen i Gwendolyn do fortu DNA-X. Podczas walki z Vilgaxem i Animo powrócił, by pomóc dziewczynom.

W odcinku "Ken 10", dziadek Max jest znacznie chudszy i nie ma już brody. Dał Kenny'emu deskę na urodziny i pomagał Benowi w wysyłaniu złoczyńców do Niebytu.

Pojawia się ponownie w odcinku "Do widzenia i nie ma czego żałować", ale w wieku z serii "Ben 10 ". W ostatni dzień lata odprowadza Bena i Gwen do domu. Potem przychodzi do szkoły Bena i pomaga Diamentogłowemu w walce z niektórymi dronami Vilgaxa. Później pokonuje go z pomocą syna i wnuków.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Max powraca w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie odwiedza siedzibę hydraulików, w której spotyka Kai, Bena, Gwendolyn, Kevina i Rooka. Gdy hydraulicy zauważają włamanie do budynku, Max przeprowadza ewakuacje gości. Nagle atakuje go doktor Animo, który szybko zostaje pokonany, pomimo chęci wielkiej zemsty.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki