FANDOM

Maxwell Tennyson to dziadek Bena i Gwen, który jest obecnie uważany za najlepszego hydraulika we wszechświecie, a na Ziemi dostał miano specjalisty.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Max
Max TennysonOSTHUMB
jest starszym, otyłym mężczyzną z siwymi włosami. Nosi białą koszulkę na krótki rękaw, a na niej czerwoną hawajska koszulę z jaśniejszymi kwiatami. Spodnie są niebieskie, a buty brązowe.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Max
EPR38
znacznie się nie zmienił. Jest teraz chudszy i częściej widziany w skafandrze hydraulików. Bez niego Max ma ciemniejszą koszulę i brązowe spodnie, a buty są czarne. Na jego twarzy widnieje więcej zmarszczek.
Twarz nastoletniego Maxa
Young max
jest bardzo podobna do Franka. Posiada brązowe włosy i czarne brwi. Nosi białą koszulkę, a na niej czerwoną koszule. Dodatkowo ubiera brązową marynarkę. Jego spodnie są niebieskie, a buty czarne.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Max
LMDA (115)
znacznie się nie zmienił, lecz jego grubsza postura powróciła. Hawajska koszula ma ciemniejsze mankiety, a pod nią znajduje się czarna koszulka. Nosi białe spodnie i siwe buty. Twarz Maxa wydaje się być pulchniejsza, a jego podbródek jest kwadratowy.

Osobowość Edytuj

Max od swojego debiutu pokazał jaki jest opiekuńczy dla wnuków. Chcąc zabrać Bena i Gwen na normalne, rodzinne wakacje, wspólnie pokonywali przestępców z całego wszechświata. Nie pozwoliłby, aby znaleźli się w tarapatach. Nie chciał by chłopak, którego partnerzy zaczęli naukę na uniwersytecie został sam, dlatego też załatwił mu nowego bojownika do walk - Rooka. W odcinku "Żaby wojny: część 1" pokazał, że nie chcąc ponownie stracić Bena kazał mu opuścić Ziemię. Gdy zobaczył, że chłopak wrócił po niego do celi, ucieszył się. Podczas poszukiwań młodego Tennysona z Rookiem, nie poddał się, chociaż tropy były mylące. Za każdym razem pokazuje jaką miłością darzy swoją rodzinę i nie pozwala, aby stała im się jakakolwiek krzywda.

Umiejętności Edytuj

LFEP 39

Max pokonał SiedemSiedem

Max Tennyson nie posiada żadnych mocy, ale jest bardzo dobrym przeciwnikiem w walce wręcz, a także potrafi obsługiwać każde urządzenie. Status emerytowanego hydraulika, pozwala mu na dostęp do wszystkich broni. Wieloletnie doświadczenie w pracy ukazuję niezwykłą strategię Maxa, a także znajomość najróżniejszych gatunków obcych, ich obyczajów, umiejętności i słabych stron. Potrafi obsługiwać każdy pojazd, chociaż zazwyczaj używa motocyklu i Gruchota, wykazał się specjalistą w lotach samolotami, i innymi pojazdami. W swoim samochodzie zmodyfikował każdą rzecz, co ujawnia zdolności techniczne i mechaniczne. Max wykazuje się wielką twórczością w obmyślaniu planów i strategii.

W odcinku "Jak poznałem waszą babcię", Max ujawnia, że jest połączony telepatycznie z Verdoną. Przed dołączeniem do hydraulików, Tennyson był pilotem Sił Powietrznych USA, lecz marzył, aby dostać się do NASA i stawić krok na księżycu.

Historia Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Biografia Maxa Tennysona

Max debiutuje w pierwszym odcinku oryginalnej serii, gdzie zabiera swoich wnuków na normalne, rodzinne wakacje w kamperze. Jednakże już w pierwszy dzień życie Tennysonów zmienia się, gdyż Ben odnajduje Omnitrix, który pozwala na zmianę kodu genetycznego na kosmiczne DNA. Przez zdarzenie z kosmicznym zegarkiem, Max przyznaje się, że nie był zwykłym hydraulikiem. Chronił świat w szeregach międzygalaktycznej policji korzystającej z wielu zaawansowanych technologii. W serii "Ben 10: Obca Potęga", Max zostaje porwany podczas misji dotyczącej gatunku Nadistot. Gdy drużyna herosów odnajduje go, ten pomaga walczyć przeciwko najeźdźcom. W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Max początkowo chroni rodziny przed masowymi atakami ze strony wrogów wnuka. Podczas zagrożenia ze strony Dagona pomaga Benowi zlikwidować zagrożenie. W serii "Ben 10: Omniverse", Max zyskał miano specjalisty na Ziemi. Znajduje wnukowi nowego partnera kosmitę Rooka.

Alternatywne wersje Edytuj

Linia czasu Bena 10.000 Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Max Tennyson

Max w wieku 60 lat pomaga pokonać wnukowi Vilgaxa. Tym samym cały świat dowiaduje się o sekrecie Tennysonów. W wieku 80 lat zdobył cybernetyczne ramię, mogące zmienić się w miotacz. Ben 10.000 traci radość z bycia herosem i nie potrzebuje pomocy dziadka i kuzynki. Jednakże ich dobry stosunek po pewnym czasie wrócił. W wieku 92 lat, Max stracił swoją tuszę z powodu zbilansowanej diety. Doczekał się też prawnuków: Kenego i Gwen. Później do rodziny dołączył Devlin Levin.

Świat marzeń Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Ultra Dziadek

Max w świecie marzeń Bena i Enocha stał się superbohaterem. Dostał niezwykłe moce, po tym jak Ben zrozumiał, że może rządzić snem, gdyż jest to jego sen. Właśnie wtedy zmienił się w Ultra Bena, Gwen w Ultra Szczura, natomiast dziadka w Ultra Dziadka. Wspólnie pokonali wymarzonych wrogów, po czym budząc się, stracili alter ego.

Linia czasu Gwen 10 Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Max 10

Max zabiera wnuków na zwyczajne, rodzinne wakacje. Pewnej nocy Gwen odnajduje Omnitrix. W miejscu zderzenia meteorytu z Ziemią pojawia się przed Benem. Chłopak jest zdziwiony, bo myślał, że miał zegarek. Gdy wnuczka jest uwięziona przez Vilgaxa, Tennysonowie Gruchotem wlatują na statek wroga i ratują dziewczynę. Omnitrix spada z ręki Gwen i ląduje na Maxie.

Wymiar 23 Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Max Tennyson

Max w alternatywnym wymiarze 23, zmarł jeszcze przed tym, jak Ben 23 zdobył Omnitrix. Przez śmierć, Tennyson nie mógł nauczyć wnuka jak być bohaterem. Chłopak potraktował zegarek jako urządzenie do zarabiania pieniędzy i bycia sławnym. Role szkolenia Bena stara się nadrobić Azmuth, który pokazuje chłopakowi jak poprawnie używać zegarka, a także, jak być prawdziwym herosem.

Nieznana linia czasu Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Max Tennyson

Max jest hydraulikiem, jednak za wszelką cenę starał się ukryć swoją przeszłość i zawód. Na każdym kroku przedstawiał się jako zwykły hydraulik, który naprawia rury. Pomimo tego zawsze służy dobrą radą i próbuje przekazać Benowi, że nudny świat jest idealnym światem. Gdy chłopak odkrywa prawdę o dziadku, ten wykazuje się wielkim zainteresowaniem.

FusionFall Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Max Tennyson

Po tym jak kilka lat temu Lord Fuse zaatakował Ziemię, hydraulicy i inni bohaterowie współpracują, aby pokonać wrogów. Tennyson pracuje z Numerem 1 ("Kryptonim: Klan na drzewie") i Szkotem ("Samuraj Jack") w Townsville ("Atomówki"). Razem próbują zatrzymać pękanie szczeliny w ziemi, z której wychodzą niektóre fuzje. Dodatkowo Max bada fuzyjne zwierzęta, aby znaleźć sposób na pokonanie wroga.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Filmy Edytuj

Relacje Edytuj

Zainteresowania miłosne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Ksyleny i Azmutha, Max miał dostać Omnitrix, ale kiedy okazało się, że DNA Bena jest wystarczająco bliskie do dziadka, urządzenie przylgnęło do jego nadgarstka.
  • W oryginalnej serii, Max nie był hydraulikiem tylko wynalazcą.
  • Max kończy swoje urodziny w lecie.
  • Według Azmutha, Max jest powszechnie uważany za największego hydraulika w Drodze Mlecznej.
  • Kuchnia Maxa jest bardzo nietypowa. Zjada on wiele dziwnych rzeczy, np. suszone robaki. Jego potrawy smakują tylko kosmitom takim jak Ksylena, czy Rook, oraz samemu Maxowi.

Zobacz też Edytuj