FANDOM

Mama Wredziak to żona pana Wredziaka i matka Ośmiokąta, Prostokąta i Ładniutkiego Wredziaka. Jest bardzo groźna - nawet Kevin się jej boi.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak bardzo pulchna kobieta z jej gatunku (jest nawet grubsza niż Prostokąt), ma blond włosy i nosi różową sukienkę.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Mama Wredziak jest grubsza, a także nosi inne ciuchy opierające się na żółtej sukni i pomarańczowej kamizelce z dzwonkami. Na głowie nosi kapelusz podobny do czapki Ładniutkiego.

Osobowość Edytuj

Według Kevina, Mama Wredziak jest znacznie bardziej niebezpieczna niż jej sklonowani synowie, jest bardziej inteligentna niż Ośmiokąt i bardziej brutalna niż Prostokąt.

Pomimo że jest bardzo niebezpieczna, ma silny instynkt macierzyński i chce bardzo być matką. Jednakże jej matczyne uczucia nie są kierowane do najstarszych synów, ponieważ zostali wykonani ze złej partii materiału do klonowania, dlatego kocha bardziej Ładniutkiego. Nie jest dumna z Ośmiokąta i Prostokąta i ciągle wydaje im rozkazy, a nawet chciała ich zabić.

Uważa swoje działania za zasadne. Sądziła, że zabicie tylko 6 miliardów ludzi jest dobre, gdyż przez to może stworzyć od 3 do 400 miliardów Wredziaków. Mama Wredziak, nie chce, aby żadna inna matka poczuła to samo co ona tracąc dziecko.

Umiejętności Edytuj

Omotherwherearethou 17

Oczy z tyłu głowy

Nie posiada żadnych realnych uprawnień oprócz zwiększonej wytrzymałości, szybkości i pary oczu z tyłu głowy. Jest również w stanie z łatwością używać ciężkiej broni i złapać przeciwników dzięki wstążkom z fartucha.

Historia Edytuj

Mama Wredziak po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Matka wszystkich Wredziaków", gdzie kradła wiele elementów z różnych planet, by przy pomocy synów udać się na Ziemię, aby rozpocząć nową produkcję klonów. Ostatecznie jednak jej plany zostały udaremnione przez Ośmiokąta i Prostokąta.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Pani Wredziak powraca w odcinku "Zaginiony syn", gdzie jeden z jej Łdniutkich zostaje porwany przez braci Wredziaków. Nie wiedząc, kto jest sprawcą, grozi hydraulikom, że jeśli nie odnajdą jednego z jej synów, to wysadzi słońce. Okazuje się, że w tym czasie braciszkowie obrabowali cukiernię, podkładając bombę w banku obok i nic nie zabierając z niego. Ładniutki widząc, że jego bracia są prawie pokonani przez Megaszpona i Rooka, ratuje ich lizakiem, po czym uciekają. Matka, nie mając swojego faworyta, próbuje zniszczyć słońce, ale okazuje się, że Pros i Ośmiokąt zabrali głowicę rakiety. Po rozmowie z matką Bena, pani Wredziak, nie chcąc, aby inna matka poczuła to samo, co ona, nie wysadza gwiazdy. Cieszy się, że jej synowie trochę zmądrzeli, lecz ci są źli, że mają geometryczne imiona, a Ładniutki nie. Sandra proponuje imię Dwunastościanka. Pani Wredziak w nagrodę pozwala opiekować się braciom innymi Wredziakami.

W odcinku "Powrót Wredziaków", mamę Wredziak odwiedza mąż i dwójka dzieci. Kosmitka początkowo była zła, że jej mąż powrócił. Dopiero gdy ten zaproponował wiele bogactw, kobieta przyjęła go z otwartymi ramionami. Wspólnie udali się niszczyć i rabować Bellwood. Po pewnym czasie, matka Wredziak zrozumiała, że nie może zniszczyć miasta, w którym mieszka jej przyjaciółka. Właśnie wtedy okazało się, że mężczyzna oszukał żonę i ucieka z dwójką dzieci. W ostatnim momencie bracia Wredziakowie podkładają bombę w ich pojeździe, wysadzając ich w powietrze.

W odcinku "Pyszny turniej", mama Wredziak wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Patellidaya:
    • Mame Wredziak szukają w 5 układach, a nie wpuszczają do 17,
    • Plotki mówią, że Vilgax przez nią płakał.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki