FANDOM

Maltruant jest kosmitą z gatunku Chronosapiens, a także jednym z groźniejszych wrogów.

Wygląd Edytuj

Maltruant jest grubym cudzoziemcem wykonanym z czarnego metalu z jaśniejszymi elementami i śrubami. Na brzuchu znajduje się czerwony rdzeń, w którym można dostrzec trybiki i inne mechanizmy. Na czubku czarnej głowy znajduje się klucz, a nad oczami rozprzestrzenia się jaśniejsza korona. Jego czerwone oczy jaskrawo świecą, podobnie jak trzy linie w miejscu ust. Jego czerwone dłonie są otoczone czarnymi czterema palcami.

Umiejętności Edytuj

Maltruant może podróżować w czasie, a także go kontrolować. Potrafi też strzelać czerwonym promieniem z rąk, który umie postarzać, przenosić rzeczy i ludzi w czasie. Poprzez obracanie wachlarza na głowie, Maltruant może wyświetlić projekcje tego, co się działo w danym miejscu w przeszłości.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Maltruant debiutuje w odcinku "Wystawa w muzeum", gdzie wysyła Exo-Czaszkę i Subdorę po "klucz do czasu", który był ukryty w kosmicznym artefakcie znajdującym się w muzeum na Ziemii. Po wielu niedogodnościach i walkach z Tennysonem oraz jego drużyną, udaje się im zdobyć urządzenie, które przekazują Maltruantowi.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", Maltruant za wszelką cenę chciał zostać naprawiony. W tym celu wynajął doktora Psychobosa wiedząc, że Azmuth z żadnego wymiaru nie zgodzi się na pomoc. Podczas walki, garnitur Exo-Czaszki eksplodował, uruchamiając tym samym Maltruanta i wysyłając wszystkich do innego wymiaru. Tam Chronosapiensowi udaje się zdobyć klucz, dzięki któremu jest w pełni sił. Zdradził Psychobosa, zmienił Wściekłego Willa Moralistę w dziecko i dezaktywował zegarki Tennysonów. Zabrał swoich pomocników i zostawił bohaterów z Wściekłym Benem. Odchodząc oznajmił, że "wojna czasu" się rozpoczęła.

W odcinku "Powtórka z czasów wojny", Maltruant odebrał dwa jajka bestii czasowych od Eona poza czasem. Zapewnił też Chronosapiensowi, że wygra wojnę czasową, zanim się zacznie.

W odcinku "Tajemnica Dos Santos", Maltruant otworzył portale, przez które zabrał ogłuszonego Exo-Czaszkę, a także sprężynę, która była celem mutanta.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Maltruant rozkazuje ukraść Subdorze Zniszczator z siedziby hydraulików, a następnie łączy go z Gwiazdą Karzeł, tworząc potężną, niszczycielska broń. Pomimo próby pokonania go przez Bena 10.000 i Bena 10, Chronosapiens ucieka na powozie z Bestią Czasową, wcześniej odsyłając zbędnego Eona do jego wszechświata.

W odcinku "Nowy wszechświat", Maltruant rozpoczyna wypełniać swój plan, jednakże goniący go hydraulicy przeszkadzają mu, tym samym lądują w odległej przeszłości. Przez zniszczony pojazd, Chronosapiens sprowadza Vilgaxa, do którego zwraca się o pomoc, oferując tym samym Chronosapieńską Bombę Czasową. Po krótkiej walce z bohaterami, Maltruant ponownie ucieka do statku Contemelian, gdzie uruchamia niebezpieczna broń. Po wielu utrudnianiach, Tennyson absorbuje potęgę broni i niszczy nią wroga. Jego szczątki zostają ukryte przez profesora Paradoxa, który tym samym zamyka pętlę czasu.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Maltruant zostaje wspomniany przez Bena 10.000 w odcinku "Znowu Ben", w którym poszukuje profesora Paradoxa. Bohater tłumaczy, że na Chronosapiens wybuchł bunt, a bestie czasowe Maltruanta robią międzywymiarową rozróbę. Określa to zjawisko jako coraz groźniejszą wojnę czasu, co dla Bena brzmi odlotowo.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki