FANDOM

MagicDrawn

Wchłanianie magii

Magia to nadprzyrodzona moc/zdolność do wywierania wpływu na materii za pomocą szerokiego zakresu różnych czarów, uroków, zaklęć, Many lub rytuałów.

Utalentowane jednostki, takie jak ludzie urodzeni w Legerdomenie, mogą nauczyć się magii, jak prawie każda żywa istota. Magia jest dostarczana z nadprzyrodzonej siły zwanej maną (która może być również nazywana energią życia, czakrą, chi lub kwintesencją).

Niektóre istoty, np. Anodyci, to istoty energii, które są dosłownie wykonane z czystej magii i many i mają niezwykle silną zdolność do kontrolowania i manipulowania magią i maną we wszystkich istniejących formach. Anodyci są znacznie silniejsi, bardziej wydajni i dużo bardziej doświadczeni niż zwykły mag, a nawet mistrz magii.

Czarodziejka wyjaśnia, że magia nie jest tak trudna, jak się wydaje. Najczęściej jest to po prostu znanie prawdziwych imion rzeczy. Nazwy są potęgą w nauce magii. To wyjaśnia, w jaki sposób nie-magiczni użytkownicy, tacy jak Aggregor czy Michael Morningstar, mogą rzucać czary.

Przedmioty Edytuj

Istnieje niezliczona różnorodność mistycznych artefaktów, amuletów i talizmanów, które mogą pomóc czarownikowi lub czarownicy w pełni kontrolować jego lub jej magiczne moce. Przykładem tego jest torba Hope, w której może ona umieścić wszystko, co tylko zechce, lub mistyczne berło Hexa, z którego tylko mistrz mag może korzystać.

Inne silniejsze przedmioty to np. Amulety Bezelu, czyli pięć amuletów: szczęścia, lewitacji, ognia, sklepienia i ochrony, nie zapominając o Alfa Runie, który posiada tajemnicę prawdziwego imienia magii.

Alfa Runa jest najsilniejszym magicznym artefaktem, którym istnieje, jego prawdziwa forma jest częścią Mapy Nieskończoności. Każdy, kto go nosi, ma władzę nad samą magią i ma prawo do kontroli wszystkich osób w Legerdomenie.

Czary i zaklęcia Edytuj

Turbo

Gwen używa zaklęcia "Turbo"

Osobny artykuł: Lista zaklęć

Istnieją liczne i niezliczone magiczne zaklęcia, które zostały wykorzystane w całej serii. Większość zaklęć musi być wypowiedziana głośno. Istnieje wiele różnych typów zaklęć.

Znani użytkownicy magii Edytuj

Nie-magowie Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki